وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: باشگاه نایمخن برای ارائه رضایت نامه علیرضا جهانبخش مبلغ یک میلیون یورو تعئین کرد.

به گزارش وارش اسپرت، باشگاه ان ای سی نایمخن هلند که سال گذشته با قراردادی سه ساله علیرضا جهانبخش را از باشگاه داماش گیلان جذب کرده بود، برای ارائه رضایت نامه این بازیکن، پرداخت مبلغ یک میلیون یورو را برای باشگاه های خواهانش تعئین کرد.

 

جهانبخش با تائید خبر فوق به وارش اسپرت گفت: طی صحبتی که با مسئولین باشگاه داشتم آنها با جدایی من مخالفتی ندارند اما خواستار این مبلغ هستند.  به هر حال من دو سال دیگر با باشگاه نایمخن قرارداد دارم و به این تیم متعهد هستم و آنها باید شرایط را تعئین کنند.

 

وی در خصوص پیشنهاد هایش افزود: در رسانه ها صحبت از باشگاه های زیادی می شود اما خودم چندان علاقه ای ندارم که در این فصل به باشگاه بزرگ بروم. از طرفی فکر می کنم جدی ترین و رسمی ترین پیشنهاد از سوی گرونیخن یکی دیگر از باشگاه های مطرح هلند ارائه شده است. باید به هلند بروم تا ببینم اوضاع به چه شکل است.

 

لازم به ذکر است، طبق شنیده ها در صورت انتقال جهانبخش در این فصل به باشگاهی دیگر، بر اساس قرارداد منعقد شده مابین داماش و نایمخن درصد خوبی از رقم انتقال به باشگاه داماش گیلان می رسد.