هادی سهرابی بازیکنی است که همه از او به عنوان یکی از آینده داران فوتبال رشت نام میبردند اما بعد از خط خوردنش از تیم ملی امید در فصل قبل شاید دیگر آن هادی که از او انتظار میرفت نبود! اما این روزها و در هفته های اخیر سهرابی دوباره توانسته احیا شود و بازیهای نسبتا خوبی را از خود به نمایش میگذارد تا همین بهانه ای شود تا به سراغ بازیکن جوان و آینده دار شهر رشت برویم…

 

*آقا هادی آخرین بازی نیم فصل با تیم سپاسی چطور بود؟

بازی خوبی رو تونستیم تو شیراز به نمایش بذاریم هر چند توی نیمه ی اول یه مقداری از نظر تنفسی دچار مشکل شده بودیم چون رشت هم سطح دریاست و شیراز ارتفاع داره و همین باعث شده بود اونطوری که میخوایم نیمه اول رو خوب بازی نکنیم اما توی نیمه دوم وضعیتمون بهتر شد و تونستیم که گل برتری رو بزنیم و در نهایت مقاومت رو شکست بدیم.

 

*ابتدای فصل شما اون هادی همیشگی نبودید اما میشه گفت 7-6 بازی هست که احیا شدید نظرتون راجع به این قضیه چیه؟

ببینید همونطور که خودتون هم میدونید اول فصل با اون مربی نتونسته بودیم بدنسازی خوبی رو داشته باشیم و بدن اکثر بچه ها نا آماده بود اما با اومدن آقای ناظمی و بعد از اون کادر جدید و فشاری که روی تمرینات به بدن بچه ها اومد،هم تونستیم بازیهای خوبی رو انجام بدیم و هم تونستیم امتیازات خوبی رو بدست بیاریم؛ چندین بازی رو ببریم و الان باید بگم که از شرایطی که بدست آوردیم راضی ایم.

 

*کادر فنی فعلی تیم رو تو این 6-7 بازی که در راس بودند رو چطور میبینید؟

کادر رو که الحمدالله خودتون هم دارین میبینید که به چه شکل کار میکنند. تو بدنسازی ای که تو کیش هم داشتیم تمرینات فوق العاده سخت و خوبی رو گذروندیم. ایشالا با این روندی که در پیش گرفتیم بتونیم مثل الان تو صدر جدول باقی بمونیم…

 

*پس اردوی کیش از نظر شما مثبت بوده!

صد در صد. با وجود اینکه یکی دو روزی شرایط آب و هوایی هم خیلی بد شده بود و کار رو برای ما سخت کرده بود اما با تمرینات سنگینی که حتی تو ساحل هم انجام شد تونستیم به اون شرایط و آمادگی بدنی خوبمون که احتیاج بود برسیم.

 

متن کامل مصاحبه در ادامه مطلب…

 

*البته بازی تدارکاتی نداشتیم این بد نیست؟

نه ، درسته بازی تدارکاتی نداشتیم اما یه بازی خیلی خوب بین تیم الف و ب خودمون داشتیم که میتونست جایگزین خوبی برای بازی دوستانه ما باشه…!

 

*در مورد این مصدومیتی که مثل اینکه توی کیش براتون بوجود اومده و اینجا بیشتر شده یه مقدار توضیح میدید؟

تو آخرین روزی که تو کیش تمرین داشتیم از بالاترین نقطه کشاله ران دچار مشکل شدم که تمرین هم نکردم ، امروز اومدم تمرین کنم دوباره همین مشکل برام بوجود اومده و دکتر تیم هم گفت امروز تمرین نکن و این که برسم به بازی با خداست! من که خودم خیلی دوست دارم بازی کنم چون نه رضا (مهدوی) هست و نه آبشک و اونها هم میگن یه جوری خودت رو به این بازی برسون. ایشالا که خدا کمک کنه و من بتونم برسم و این بازی رو هم مشکلی نداشته باشیم و ایشالا ببریم.

 

*بازی نطنز رو برای برد میریم دیگه، تیم امسال میره لیگ برتر انشالله درسته؟

بله صد در صد برای برد میریم. اصلا شک نکن که تیم مون باید بره لیگ برتر واین پتانسیل وجود داره و حقمون هست. اگر امسال تیم ما تو لیگ برتر بود شما مطمئن باشید یکی از تیمهای خوب لیگ برتر میشدیم.

 

*یه یادآوری تلخ هم از تیم امید کنیم! نظرتون از اون خط خوردن در حالی که امید زیادی به شما بود چیه؟

پارسال که آقا فیروز یه کاری با من کرد که اصلا یه جورایی نابود شد یه بخش از فوتبالم. میرفتم اردوی تیم ملی برمیگشتم آقا فیروز میگفت که اردو بودی و اینجا نبودی بازی نمیدم بهت خب اونجا هم میدیدند بازی نمیدن و این اتفاق افتاد. امسال ایشالا با بازی های که کردم در آینده ببینند و اگر لایق بودم دعوت کنند.

 

*چرا فوتبالیستهای شهرمون با وجود لیاقتی که از خودشون نشون میدند به تیم ملی نمیرسند؟

خب دید تو تیمهای تهرانی و اصفهانی بیشتره تا شهرستان های دیگه. الان هم که تو دسته اول هستیم که این هم خودش مزید بر علت شده برای ما.

 

*حرف آخرتون ؟

من تشکر میکنم از هواداران تیم مون که همیشه یار و یاور ما تو بازیها بودند و امیدوارم که ایشالا تو بازی های آینده هواداران بیشتری هم به استادیوم بیان چون اونا قوت قلبمون هستند. و ان شاالله با حضور این هواداران بتونیم دوباره به لیگ برتر صعود کنیم و دلشون رو هم شاد کنیم.از شما هم تشکر میکنم که زحمت میکشین و اخبار تیم رو پوشش میدین.

 

 

مصاحبه : مهرداد و میثم