دیار وارش: پس از بازی با مهرگان دره شهر بود که هادی سهرابی از حضور در تمرینات منع شد و چند روز قبل بود که بار دیگر کاپیتان سوم داماشی ها در فصل جاری به تمرینات لاجوردی پوشان بازگشت.
سهرابی تمرین عصر پنجشنبه و در آستانه بازی با ارومیه دچار مصدومیت شد. گفتگوی وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان با هافبک بومی داماش گیلان حول محور این مصدومیت و همچنین قضایای مربوط به عدم حضور وی در تمرینات را در این مطلب می خوانید:

 
varesh-sport.com: درآستانه بازی با شهرداری ارومیه مصدوم شدی. جدیت موضوع چقدر است؟
بله. حین تمرین پنجشنبه خواستم برگردم، پایم درچمن گیر کرد و خودم را پرتاب کردم که فقط مچ پا ورم کرد. واقعا شانس آوردم که رباط پاره نکردم!
باید در اولین فرصت به دکتر بروم و ببینم که اوضاع به چه شکل است، اما فکر نمی کنم مشکل خاصی داشته باشم.

varesh-sport.com: بعد از اینکه در بازی جام حذفی با مهرگان دره شهر تعویض شدی، دقیقا چه اتفاقی افتاد؟ اعتراض کردی؟
بعد از تعویض بدون کوچکترین حرکت خاصی آمدم و روی نیمکت نشستم. تا موقع ضربات پنالتی هم در کنار بازیکنان بودم و سعی می کردم به آنها روحیه بدهم. من ناراحت بودم اما ناراحتی ام به خاطر تعویض نبود،  ‌بلکه به خاطر شرایط بازی بود.
من فکر می کنم حرکت خاصی نکردم که بخواهد به کادر فنی یا شخص دیگری بر بخورد. بعد از اینکه به رشت رسیدیم هم با آقای رامیز محمداف جلسه داشتم و به ایشان توضیح دادم که ناراحتی ام از تعویض به خاطر این بود که تا آن دقیقه از بازی نتوانسته بودیم گل بزنیم و موقعیت های مسلم گلزنی زیادی را از دست دادیم و در چنین شرایطی، بازیکن عصبی می شود.
باور کنید من بعد از تعویض روی نیمکت نشستم و کار خاصی نکردم. بعد از بازی هم آقای رامیز به سمت من آمد و به من خسته نباشید گفت؛ اما پس از آن بازی به من گفتند که دیگر سر تمرین نیا و من هم گفتم چشم. سپس هیأت مدیره جلسه ای با من برگزار کردند و قرار بر این شد که من با یک عذرخواهی، به تمرینات برگردم.
 
varesh-sport.com: واکنش رامیز پس از بازگشتت به تمرین چه بود؟
شنیدم که قبل از جلسه من، خود آقای رامیز با هیات مدیره جلسه داشتند که ایشان مرا در اختیار باشگاه قرار دادند و تصمیم گیری در مورد من را به عهده باشگاه گذاشتند. پس از جلسه من با هیات مدیره، به من گفتند که اعلام می کنیم چه زمانی به تمرینات برگردی و سرانجام بعد از چند روز خواستند که به تمرینات برگردم.
 
varesh-sport.com: شرایط بدنیت چطور است؟ در این مدت تمرین داشتی؟
فکر نمی کنم از لحاظ آمادگی بدنی از دیگر بازیکنان عقب مانده باشم. چون در این مدت که در تمرینات داماش نبودم، بعضی روزها حتی دو نوبت در روز تمرین می کردم. در حال حاضر در بین بازیکنان اگر در بهترین فرم آمادگی بدنی نباشم، در حد متوسط به بالا هستم.
 
varesh-sport.com: و حرف پایانی؟
شنیده ام که برخی هواداران از دست من ناراحت هستند. من از همین جا از همه آنها عذرخواهی می کنم. این را بدانید که هادی سهرابی فقط می خواهد برای این تیم بازی کند و من اگر می خواستم بروم، چندین و چند سال پیش می رفتم چرا که هر سال چندین پیشنهاد داشتم اما فقط به عشق این تیم و هواداران پرشور داماش ماندم. انشاالله در کنار هم داماش را به جایگاه اصلیش بر می گردانیم.

 

منبع: www.varesh-sport.com

وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان (دیار وارش)

مصاحبه: مهرداد ثابت – مازیار اصغرزاده – علی رهبر