سیامک فراهانی: این بازی درس های زیادی برای ما داشت/ با گذشت زمان باید به کیفیت ایده آل خود برسیم

سرمربی داماش گیلان معتقد است که تیمش دو نیمه متفاوت را در برابر آرمان گهر سیرجان داشت و این بازی درس های خوبی برای شاگردانش داشت.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، سیامک فراهانی در نشست خبری پس از دیدار مقابل آرمان گهر سیرجان با اشاره به سخت‌کوشی بازیکنان داماش اظهار کرد: دو تیم داماش گیلان و آرمان گهر سیرجان بازی پایاپایی به نمایش گذاشته و موقعیت‌های پرشماری خلق کردند.

تیم ما در دو نیمه دوم فوتبال متفاوت به نمایش گذاشت. از بازی شاگردانم در نیمه نخست رضایت ندارم ولی در نیمه دوم به شرایط خوب خودمان بازگشتیم و بازی خوبی به نمایش گذاشتیم.

وی افزود: هر دیدار شرایط خاص خودش را دارد و این بازی برای ما درس های خوبی به همراه داشت.

سرمربی داماش در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی بر اینکه به عقیده خیلی ها داماش بهترین تیم گیلان است، گفت: داماش بهترین تیم گیلان نیست. اگر از تظر امتیازات بگویید که چهار هفته نخست لیگ نمی‌تواند ملاک خوبی باشد و از نظر کیفیت فنی باید بگویم که هنوز ازتیمم رضایت کامل ندارم و با گذشت زمان باید کیفیت فنی خود را به شرایط لازمه برسانیم.

وی با بیان اینکه داماش در دوران گذار است، افزود: داماش پس از سه فصل در لیگ یک حضور پیدا کرد، داماش امکاناتی برابر با دو تیم دیگر گیلانی دارد و تنها برگ برنده داماش ثبات مدیریتی این تیم نسبت به سایر تیم‌های گیلانی است. ما هم مثل تیم های دیگر گیلان مشکل مالی داریم اما مالک و مدیریت باشگاه تمام تلاش خود را انجام می دهد. به طور نمونه در این شرایط سخت تاکنون پاداش های هر بازی به روز پرداخت شده است.

فراهانی در مورد حضور داماش در جام حذفی با توجه به انصراف سپیدرود از این رقابت ها با بیان اینکه تصمیم حضور در جام حذفی را مدیریت باشگاه گرفته است، تصریح کرد: در این رقابت‌ها با توجه به سیاست باشگاه شرکت می‌کنیم، به دلیل اینکه سهمیه داماش دیر گرفته شد چهار بازیکنی که در روزهای پایانی به تیممان اضافه شدند از شرایط بدنی ایده‌ال دور هستند و کم کم به تیم اضافه می شوند.