سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان با بیان اینکه گل دقیقه نود کار را برای جبران سخت کرد، گفت: بازیکنان داماش با تمام توان جنگیدند و بازی پایاپایی مقابل سایپا ارائه دادیم.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، سیامک فراهانی در نشست خبری پس از دیدار مقابل سایپا تهران با بیان اینکه بازی پایاپایی مقابل سایپا ارائه دادیم، اظهار داشت: بازی پایاپایی را در دقیقه نود از دست دادیم. بازیکنان داماش در طول نود دقیقه با تمام وجود جنگیدند و به آنها افتخار کرده و می کنم که علیرغم کمبودها با تمام توان تلاش کردند.

وی با اشاره به گل ثانیه‌های پایانی سایپا تهران گفت: در دقیقه نود مسابقه گل دوم را دریافت کردیم و کمتر از سه چهار دقیقه برای جبران فرصت داشتیم و البته تمام تلاش خود را انجام دادیم.

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان با اشاره به اینکه حذف زودهنگام داماش قابل پیش‌بینی نبود، تصریح کرد: اینها حساسیت هایی است که در بیرون وجود دارد. سال گذشته کمتر فوتبالدوستی پیش‌بینی حضور داماش در فینال جام حذفی را می‌کرد و در فصل جدید نیز کسی انتظار حذف در این مرحله را نداشت.

وی ادامه داد: بازی با تیم لیگ برتری سایپا در خانه این تیم سخت بود، اما بازیکنانم با تمام توان جنگیدند. نگاه ما در جام حذفی این بود که نماینده شایسته برای شهر رشت و استان گیلان باشیم.