سرمربی داماش گیلان گفت: هنوز اتفاق خاصی رخ نداده و ماموریت اصلی ما که صعود به لیگ یک است، باقی مانده است.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان به نقل از سایت داماش، سیامک فراهانی با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنانش در دیدار مقابل مقاومت تهران اظهار داشت: خوشبختانه آنچه که بر عهده ما بود را در دیدار مقابل مقاومت به خوبی انجام دادیم. سه امتیاز بازی با مقاومت برای ما اهمیت ویژه ای داشت که خدا را شکر با تلاش بازیکنان و حمایت هواداران خود توانستیم آنچه را که از دست ما بر می آمد را انجام داده و سه امتیاز با ارزش را کسب کنیم.

وی افزود: واقعیت این است که ماموریت اصلی ما هنوز به انجام نرسیده است. وظیفه ما این است که در هر دیدار با تمام توان و تمرکز خود به دنبال پیروزی باشیم و تمرکز مان را معطوف کار خود کنیم.

سرمربی داماش با اشاره به اهمیت نتایج چهار بازی باقی مانده گفت: گام به گام باید مسیر خود را ادامه دهیم. مقاومت حریفی قابل احترام با یک سرمربی توانمند بود اما بازیکنان ما تمام تلاش خود را در برابر این تیم به کار بستند. حریفان آینده هم تیمهای قابل احترامی هستند و چهار بازی مهم در پیش داریم. تمام تیمها هنوز در یک رده هستیم و فرقی وجود ندارد. هنوز داماش، خوشه طلایی ، مقاومت، شهرداری همدان، مس نوین و … در لیگ دسته دو با هم رقابت می کنند، پس هنوز اتفاق خاصی رخ نداده است.

وی ادامه داد: اکنون باید برای دیدار با شهرداری بم مهیا شویم و پس از آن به حریفان بعدی فکر کنیم و مهم این است که کار خود را با تمام توان دنبال کنیم تا به هدف اصلی خود دست پیدا کنیم.