سرمربی داماش گیلان گفت: امیدوارم که در نیمه دوم پلی آف در رشت موفق به‌ صعود شویم تا زحمات مجموعه داماش به سرانجام برسد.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان به نقل از سایت داماش، سیامک فراهانی پس از تساوی بدون گل داماش در برابر نیروی زمینی در بازی رفت پلی آف لیگ دسته دو اظهار داشت: در بازی های پلی آف که جنبه حذفی هم دارد رقابت دو تیم نزدیک می شود و در واقع دو تیم برای رسیدن به مقصود خود پا به پای هم می جنگند. بازیکنان ما در این بازی تلاش خود را انجام دادند و شانس هایی هم داشتیم، ضمن اینکه نیروی زمینی نیز بازی خوبی را به نمایش گذاشت.

وی افزود: اگرچه حساسیت های بازی پلی آف رو کیفیت چنین بازی هایی تاثیرگذار می شود اما فکر می کنم هوادارانی که در استادیوم حضور داشتند نبرد خوب و جذابی را شاهد بودند.

سرمربی داماش در پاسخ به این پرسش که آیا داماش برای مساوی به میدان آمده بود گفت: باید اقرار کنم که در این بازی به دنبال رسیدن به گل بودیم. در نیمه اول نمایش خوبی نداشتیم ولی در نیمه دوم کفه ترازو به سود ما شد و فرصت های خوبی برای گلزنی داشتیم.

وی ادامه داد: با تمام این تفاسیر از قبل هم گفته بودم که بازی رفت نیمه اول پلی آف بوده و نیمه دوم این بازی هنوز باقی مانده و امیدواریم در خانه خودبا تلاش و جنگندگی و با حمایت هواداران موفق به صعود شویم.

فراهانی در مورد داوری بازی اذعان داشت: از داور بازی گله ای ندارم اما انتظارم از آقای سیدعلی بیشتر از اینها بود. به طور مثال داور در یک صحنه همزمان به سه بازیکن از تیم ما کارت زرد نشان داد.

وی با تشکر از زحمات مالک و مدیریت داماش گیلان تصریح کرد: در بدترین روزهای داماش اسماعیل حاجی پور به داد این تیم رسید و با احیای این تیم زحمات زیادی را برای داماش کشید. امسال و در سومین سال حضور داماش در لیگ دو امیدوارم که این زحمات به بار بنشیند و شاهد صعود داماش باشیم.

وی با تشکر از هواداران داماش که در این بازی به حمایت از این تیم پرداختند، افزود: امیدوارم هواداران در بازی برگشت نیز حمایت جانانه ای را از داماش داشته باشند و در استادیوم سردار جنگل بتوانیم موفق به صعود شویم.