سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان با اشاره به آمادگی بازیکنان این تیم برای دیدار پلی آف در مقابل نیروی زمینی تهران، گفت: بازی پلی آف دو نیمه حساس دارد و هر دو تیم از شانس مساوی برخوردارند.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان به نقل از سایت داماش، سیامک فراهانی در آستانه دیدار داماش در مقابل نیروی زمینی در پلی آف رقابتهای لیگ دسته دو، اظهار داشت: در طول هفته تمرینات خوب و منظمی را برگزار کرده و با تمام توان به مصاف نیروی زمینی می‌رویم. از ابتدای فصل گفته ام که هدف ما صعود به لیگ دسته اول است و اکنون در دو بازی پلی آف برای رسیدن به این هدف با تمام توان و تمرکز خود ظاهر می شویم.

وی ادامه داد: پلی آف شامل دو بازی و بهتر بگویم دو نیمه است که نیمه اول آن در تهران برگزار می شود و نتیجه این بازی پایان کار نیست و نیمه دوم بازی هم باقی می ماند. به عقیده بنده در این مرحله هر دو تیم از شانس مساوی برخوردارند و باید بکوشیم با تلاش و تمرکز خود شانس پنجاه درصدی خود را افزایش دهیم و بتوانیم کفه ترازو رو به سود خود سنگین تر کنیم.

سرمربی داماش گیلان در مورد حریف تیمش در بازی پلی آف گفت: نیروی زمینی از بازیکنان و کادر فنی خوبی بهره می‌برد و تیمی شایسته بوده که توانسته به این مرحله برسد و پنجاه درصد شانس صعود را نصیب خود کند. ما هم به طور نسبی از این تیم شناخت پیدا کرده و با این پیش زمینه به رویارویی آنها خواهیم رفت.

فراهانی با بیان اینکه در دیدارهای پلی اف روی حمایت هواداران حساب ویژه‌ای بازکرده‌اند، خاطرنشان کرد: هواداران داماش بخش جدایی‌ناپذیر تیممان بوده و قدرتمان را مضاعف می‌کنند. با حمایت هوادارانمان در دو دیدار رفت‌ و برگشت با قدرت به مصاف حریف خود رفته و امیدواریم که با تلاش خود جشن صعود به لیگ یک را برپا کنیم.

وی افزود: صعود به رقابت‌های لیگ دسته اول کمترین حق داماش و هواداران باوفایش می باشد و ما هم برای شکستن این طلسم سه ساله تلاش خواهیم کرد.