سرمربی داماش گیلان گفت: از نتیجه و نحوه عملکرد بازیکنان داماش در مقابل آوالان راضی هستم.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان به نقل از سایت داماش، سیامک فراهانی پس از پیروزی داماش در مقابل آوالان و صدرنشینی این تیم، اظهار داشت: بازی خوبی را شاهد بودیم. از نتیجه و همینطور از نحوه عملکرد بازیکنان خود در این بازی راضی هستم. خوشبختانه با کسب این سه امتیاز و رفتن به صدر جدول بازیکنان مزد تلاش خود را گرفتند و توانستیم هواداران خود را راضی و خوشحال کنیم.
وی ادامه داد: قبل از بازی به بازیکنان خود گوشزد کرده بودیم که اگرچه بازی عقب افتاده داریم اما وقتی می توانیم خوشحال باشیم که سوت پایان بازی زده باشد و توانسته باشیم هر سه امتیاز را نصیب خودمان کرده باشیم.

 
سرمربی داماش با تشکر از هواداران این تیم تصریح کرد: خوشحالیم که توانستیم هواداران خود را خوشحال کنیم. اما کار اصلی ما هنوز باقی مانده و امیدواریم با تلاش خود بتوانیم این روند خوب مان را ادامه دار کنیم.

فراهانی در مورد بازی داماش در مقابل ماشین سازی در جام حذفی گفت: برنامه ما از حضور در جام حذفی، تمرکز و تلاش در هر بازی بوده و خوشبختانه تا اینجا پیش آمده ایم. در بازی با ماشین سازی هم همانند بازی های قبلی تلاش خود را به کار خواهیم بست.