سیف الهی در گفتگوی اختصاصی با وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان از شایعه صحبت پدرش با پرسپولیسی ها اظهار بی اطلاعی کرد و از شنیده های خود در مورد هواداران داماش قبل از آمدنش به رشت نکات جالبی را می گوید که می توانید در ادامه بخوانید…

 

varesh-sport.com: چطور شد به داماش آمدی؟

پسر آقای عابدینی از طریق مسعود حسن زاده به من پیغام دادند و من هم رفتم با آقای عابدینی صحبت کردم. خود آقای عابدینی رضایت نامه من را از پرسپولیس گرفتند و در نهایت شرایط فراهم شد و با داماش قرارداد سه ساله بستم.

 

varesh-sport.com: چه شناختی از فوتبال و هواداران رشت داشتی؟

شنیده بودم هواداران خیلی خوبی دارد. هواداران داماش حتی از تماشاگران پرسپولیس استقلال هستند و واقعا داماشی ها یار دوازدهم تیمشان هستند! شنیده بودم که سر تمرین می آیند و به شدت پیگیر تیم محبوبشان هستند و به بازیکن تیمشان انگیزه می دهند. رشت شهر فوتبالی است و بازیکنان باتجربه ای و بسیار خوبی دارد …

 

متن کامل مصاحبه در ادامه مطلب

varesh-sport.com: وقتی میخواستی به رشت بیای، در جریان بودی که باید در پستی بازی کنی که سال ها توسط حسین ابراهیمی بیمه شده بود؟

بله میدانستم که آقای ابراهیمی از این تیم جدا شده است و شنیده بودم که سال ها برای داماش خوب کار کرد و من باید در پست ایشان بازی کنم. خوب این مسئله کار را برایم سخت می کرد چرا که یک بازیکن بومی که خوب هم کار می کرد رفته بود و هواداران از بازیکن جدیدی که به تیمشان آمده انتظار بالایی داشتند و باید جوری بازی می کردم که جای خالی بازیکنی که رفته حس نشود. خدا را شکر عملکرد خوبی داشتم و توانستم سه گل بزنم و دو تا پاس گل بدهم.

 

 

varesh-sport.com: فصل گذشته با پیراهن پرسپولیس در مقابل داماش قرار گرفتی. در یک روز دراماتیک برای هواداران داماش که تیم محبوبشان توانست با یک یار کمتر پرسپولیس را شکست دهد، آن بازی و جو استادیوم چطور بود؟

وقتی می خواستم وارد زمین شوم مربی ها به من می گفتند آرامش خودت را حفظ کن و ریلکس باش. استادیوم کاملا پر بود و حتی بالای پشت بام خانه های اطراف هم هوادار نشسته بود و بسیار پرشور تیم خودشان را تشویق می کردند.
در آن بازی چند فرار داشتم که رسول بروش هم دوبار بر روی من خطا کرد و کارت قرمز گرفت و فکر می کنم یکی دیگر از بازیکنان نیز کارت زرد گرفت.

 

varesh-sport.com: چند روز پیش یک خبرگزاری نوشته بود پدر شما سر تمرین پرسپولیس رفتند و از آقای دایی می خواستند که شما برای نیم فصل به پرسپولیس برگردید که این موضوع با واکنش هواداران داماش نیز مواجه شده بود!

(سیف الهی با تعجب می گوید) اصلا من اطلاع ندارم، چون اگر من دلم اینجا نبود در داماش نبودم و با دل و جان برایش بازی نمی کردم! اخیرا با پدرم چندباری حرف زدم اما او اصلا در این مورد چیزی به من نگفت و راجع به مسائل فوتبالی هم صحبتی نداشته ایم.

 

varesh-sport.com: و حرف پایانی ات با هواداران داماش…

دستشان درد نکند که اینقدر زحمت می کشند و تیم را با دل جان تشویق می کردند. آنها واقعا نقش یار دوازدهم را برایمان ایفا می کنند و حضورشان برای ما دلگرمی است. تنها کاری که از دست من و سایر بازیکنان پس از به ثمر رساند گل بر می آید این است که به سمت هواداران برویم و شادی مان را با آنها تقسیم کنیم.

 

گزارش: مازیار- مهرداد

www.varesh-sport.com

وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید