– گویا مهندس امیر عابدینی مدیرعامل داماش گیلان قصد دارد تا روزهای بیشتری از هفته را در رشت سکونت داشته باشد و در همین راستا شنیده ایم که از عوامل باشگاه خواسته است تا به دنبال منزلی مناسب برای وی باشند تا او خریداری نماید . این روزها مهندس قویدل مالک باشگاه که او نیز در رشت خانه ای خریده است هم بیشتر روزهای هفته را در رشت می گذراند و جلساتی را هم با مسئولین استانی برگزار نموند که مهمترین آن جلسه روز پنجشنبه با استاندار بود . 

 

– رایزنی ها برای ساخت  کمپ اختصاصی باشگاه داماش گیلان در حال انجام است . گویا زمین کارخانه پوشش واقع در جاده رشت به خمام برای ساخت این مجموعه در نظر گرفته شده است و مقدمات خریداری آن هم فراهم شده است . پیش از این مالک داماش اعلام کرده بود که این کمپ پس از فراهم شدن شرایط ظرف یک سال و نیم ساخته خواهد شد . 

 

– اردوی 6 روزه تیم فوتبال بزرگسالان داماش گیلان در کیش خاتمه پذیرفت . داماشی ها که از روز شنبه به کیش رفته بودند تمرینات سنگینی را در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در این جزیره برپا کردند و بامداد جمعه نیز به شهر رشت بازگشتند . تمرینات آماده سازی داماش گیلان در روزهای جمعه و شنبه تعطیل خواهد بود و از روز یکشنبه بار دیگر تمرینات خود را برای دیدار با نفت در رشت از سر خواهند گرفت . قرار است دو بازیکن خارجی جدید داماش نیز از یکشنبه در تمرینات حاضر باشند .

 

– تیم هیات بسکتبال گیلان که از هفته دوم رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های ایران زیر پوشش باشگاه داماش گیلان رفته است ، در سومین دیدار خود در سالن خانه بسکتبال اصفهان به مصاف تیم فولاد ماهان اصفهان خواهد رفت . تیم بسکتبال داماش گیلان در دو دیدار ابتدایی خود در مقابل تیم های آرارات تهران و کاله آمل بازی را واگذار کرده است.

 

– تیم ملی جوانان ایران توانست کویت را با 6 گل مغلوب کند تا با کسب 7 امتیاز به عنوان تیم نخست به مرحله بعد صعود کند. ژاپن نیز به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعد شد . شایان ذکر است علیرضا جهانبخش بازیکن با آتیه داماش گیلان و کاپیتان تیم ملی جوانان ضمن ارائه یک بازی بسیار موثر، زمینه ساز گل پنجم ایران بود .

 

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید