لاجوردی پوشان شهر رشت در دیداری بیرون از خانه به پیروزی ارزشمند دست یافتند. 

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، در چارچوب هفته هفدهم رقابت های لیگ دسته دو باشگاه های کشور و در گروه ب این مسابقات تیم فوتبال داماش گیلان در استادیوم تختی ارومیه میهمان شهرداری ارومیه بود که در نهایت توانست در دیداری مهیج با یک گل برابر میزبان خود به برتری دست یابد. 

 

تک گل داماشی ها در این دیدار را حامد اکبری پور در دقیقه 84 به ثمر رساند. در حاشیه این بازی نیز همچون بسیاری دیگر از بازی های داماش داوری مسابقه چند بار از صحنه های مشکوک به پنالتی به سود لاجوردی پوشان شهر رشت چشم پوشی کرد. 

داماش گیلان با این پیروزی ارزشمند، صعودی چشمگیر در جدول مسابقات گروه ب لیگ دو داشت و در پایان هفته هفدهم با 25 امتیاز در جایگاه چهارم و منطقه صعود به مرحله بعد در جدول رده بندی قرار گرفت. 

داماشی ها از ساعت 14:15 دوشنبه 4 بهمن ماه از هفته هجدهم رقابت های لیگ دو، در استادیوم شهید دکتر عضدی رشت میزبان تیم هم استانی شهرداری فومن خواهد بود. شهرداری فومن هم اکنون با 29 امتیاز در جایگاه دوم جدول مسابقات قرار دارد. 

ترکیب داماش گیلان:  اشکان توانا، محمد مختاری، کنعان طاهرنژاد، آرمین منفرد دوست (حسام یعقوبی 78) ، محمد همرنگ، مجید هوتن، حسین نظیری، سامان نورمحمدی (محمد غلامی 46)، حامد اکبری پور، علیرضا صبوری و امین متوسل زاده (شروین بزرگ 65) .