دیار وارش: داماشی ها در گام نخست لیگ دو بازی را واگذار کردند.
به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، درچارچوب نخستین هفته از مرحله اول رقابت های لیگ دسته دوم باشگاه های کشور، تیم فوتبال داماش گیلان در دمای 45 درجه استادیوم خلیج فارس بندرعباس و از ساعت 16:45 امروز(سه شنبه) مهمان شهرداری بندرعباس بود که در نهایت این دیدار را با نتیجه دو بر صفر به میزبان خود واگذار کرد.
 
مهدی ترکمان 16و فرهاد خیرخواه 73 برای شهرداری بندرعباس در این بازی گلزنی کردند، ضمن اینکه تیم میزبان در دقیقه 85 نیز صاحب یک ضربه پنالتی شد که مجتبی فرهادی دروازه بان داماش گیلان با عکس العملی مناسب مانع گل شدن این توپ شد.
 

 

 
لازم به ذکر است، علیرضا نظیف کار در اعتراض به اعلام پنالتی از سوی داور مسابقه با کارت قرمز اخراج شد تا بدین ترتیب داماش در دیدار هفته آینده خود به غیر از محمد مختاری، علیرضا نظیف کار را نیز به دلیل محرومیت در اختیار نداشته باشد.
در این بازی رامیز محمداف ، سرمربی داماش گیلان به دلیل عدم صدور آی دی کارت نتوانست بر روی نیمکت تیم خود بنشیند و از روی سکوها به هدایت تیم پرداخت.
داماش گیلان در چارچوب هفته دوم رقابت های لیگ دسته دوم، هفته آینده در استادیوم شهید دکتر عضدی رشت پذیرای نفت نوین آبادان خواهد بود.
 

ترکیب داماش گیلان: مجتبی فرهادی، آرمین منفرد دوست، حسین گوهری، علیرضا نظیف کار، احسان راستی، محمد همرنگ (مسعود روزبهانی 57)، حسین نظیری، حسن رمضانی، هادی سهرابی (شروین بزرگ 65) ، حسام یعقوبی (مجید هوتن 57) و علی یونسی
.