در آستانه دیدار داماش گیلان برابر شهرداری بندرعباس دستور کسر شش امتیاز از داماش صادر شد تا مسئولین این تیم از احتمال عدم سفر لاجوردی ها به بندرعباس خبر دهد.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، در حالی که داماشی ها خود را برای سفر به جنوب و دیدار مقابل شهرداری بندرعباس که قرار است در روز 16 فروردین در استادیوم خلیج فارس برگزار شود آماده می کردند، وبسایت رسمی فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرد که از داماش به دلیل بدهی به بازیکنی خارجی که چند سال قبل در این باشگاه بازی می کرده است، شش امتیاز کسر می شود.  

بدنبال اعلام این خبر، اسماعیل حاجی پور مالک باشگاه داماش گیلان طی گفتگویی کوتاه با وارش اسپرت گفت: ما قطعا در این خصوص به فیفا و فدراسیون شکایت خواهیم کرد چرا که این بدهی قطعا هیچ ربطی به ما ندارد.

وی افزود: بعد از ناداوری هایی پی در پی که علیه تیم من صورت گرفت، حالا مشخص نیست چطور بدون آنکه به ما اخطاری داده شود، چنین تصمیمی را اجرایی می کنند. ما بدلیل اعتراض به این موضوع تیم را به بندرعباس نمی فرستیم تا تکلیف ما مشخص شود. 

لازم به ذکر است، تمامی خطوط خبر فوق دروغ سیزدهم نوروز وارش اسپرت بوده که به رسم هر سال ارائه شد و فاقد هرگونه استفاده و ارزش خبری می باشد. 

وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان با آرزوی موفقیت و صعود داماش گیلان در پایان فصل جاری رقابت های لیگ دسته دو، سیزده بدر خوبی را برای هواداران متعصب داماش شهر باران آرزومند است.