دیار وارش: داماش گیلان باز هم در دیداری دور از خانه شکست را پذیرا شد.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان ، از هفته هجدهم رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های ایران تیم فوتبال داماش گیلان در استادیوم تختی آبادان میهمان صنعت نفت بود که در نهایت این بازی را با یک گل به حریف جنوبی خود واگذار کرد.
 
تک گل صنعت نفت آبادان در این دیدار را امین متوسل زاده بازیکن پیشین داماش گیلان در دقیقه 74 وارد دروازه مهمان گیلانی خود کرد. آرمین منفرد دوست و امیررضا غمناک بازیکنانی از داماش بودند که در این دیدار با کارت زرد داور مسابقه جریمه شدند.
داماش با این شکست در پایان هفته هجدهم، هجده امتیازی ماند و به رتبه هجدهم جدول رده بندی سقوط کرد. داماشی ها سه شنبه هفته آینده پذیرای تیم مدعی خونه به خونه بابل در رشت خواهند بود.
 

ترکیب داماش گیلان: رضا محمدی، محمدرضا مهدی زاده، امیر رضا غمناک (حمید خدابنده لو 85) ، آرمین منفرد دوست، بهنام عسگرخانی، سعید طالبی، محمد حیدری. هادی سهرابی (حافظ یعقوبی 71) ، حسن نجفی، محمد رستمی، سعید مرتضوی (میلاد قربان زاده 68) .
 
صنعت نفت 1-0 داماش: پاس تو در بازیکنان نفت در بین مدافعان به متوسل زاده می رسد و او نیز با ضربه دقیق دروازه داماش را باز می کند.
 
اتفاق ویژه: امین متوسل زاده بازیکن پیشین داماش پس از به ثمر رساندن گل اقدام به خوشحالی نکرد و از بازیکنانی که به سمت او آمده بودند نیز خواست که خوشحالی شان را با وی تقسیم نکنند.