وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : با اتمام داربی گیلان در انزلی که با حواشی فراوانی همراه بود ، مصاحبه مدیرعامل ملوان آن را وارد فاز جدیدی کرده است. وی مدعی شده است که:” سیروسی که به خاطر مسخره کردن لهجه گیلکی علیرضا افتخاری رشتی، توسط ضیا عربشاهی سیلی محکمی به وی زد و او را ادب کرد”

خبرنگار سایت وارش اسپرت به سراغ ضیا عربشاهی ، بازیکن اسبق تیم ملی و هم بازی امیرافتخاری و سیروس قایقران که مورد اتهام مدیرعامل ملوان قرار گرفته است رفته تا شرح ماجرا را از زبان او بشنود، که در ادامه این گفتگو را می خوانید:

 

ضیا عربشاهی با اشاره به اوایل حضور قایقران در اردوهای تیم ملی گفت:من افتخار می کردم که سال ها در کنار سیروس قایقران بازی می کردم ، اما ایشان تا سال 66 وقتی به اردوهای تیم ملی دعوت می شدند خط می خوردند و این دلیلی به ضعف ایشان نبود ، چون آقای قایقران یکی از فوتبالیست های تاپ ایران بودند اما در آن زمان آنقدر در آن پست بازیکن خوب داشتیم که آقای قایقران در دقایق آخر خط می خورد.

 

 

 

وی در ادامه به دعوت امیر افتخاری به تیم ملی گفت:از سال 66 با آغاز مربی گری مرحوم پروویز دهداری در تیم ملی ، آقای امیر افتخاری از گیلان به تیم ملی دعوت شدند . خدا را شکر می کنم در طول 11 سال حضورم در تیم ملی هیچ گونه پرخاش و بی حرمتی بین ما پیش نیامد چه برسد که بزنیم زیر گوش یکدیگر! من همیشه رابطه خوبی با بچه های گیلان و حتی مازندران داشتم که می توانم از افتخاری ، قایقران ، نجفی و دست نشان نام ببرم. در کل بین من و بچه های شهرستانی رابطه ی خوبی برقرار بود.

 

بازیکن اسبق تیم ملی وقتی صحبت های مدیرعامل ملوان را از زبان خبرنگار وارش اسپرت شنید ، واکنش نشان داد و گفت:اگر درودگر چنین حرفی را زده ، بی خود و بی جا کرده است و اصلا آقای درودگر آن موقع کجا بودند؟من هیچ وقت به یاد ندارم که چنین اتفاقی افتاده باشد ، حتما آن جایی که درودگر بوده ما نبودیم یا شاید هم توهم زدند که چنین حرف هایی به زبان آورده!

 

ضیا عربشاهی در پایان خطاب به هواداران فوتبال ، به خصوص هواداران گیلانی گفت: من به عنوان یک بازیکن ملی به اینکه در کنار این عزیزان بازی کردم افتخار می کردم و هیچ مشکلی با کسی نداشتم و حتی الان هم که دارم با شما صحبت می کنم هیچ مشکلی با این عزیزان ندارم و خدا را شکر می کنم که در دوران ورزشی ام یک کارت قرمز هم نگرفته ام و هواداران فوتبال به این صحبت ها اهمیت ندهند.

 

 

قابل ذکر است امیر افتخاری در مصاحبه شش ماه قبل خود با سایت وارش اسپرت-تارنمای هواداران داماش گیلان وقتی با سوال خبرنگار در خصوص همین موضوع مواجه می شود بهت زده می گوید:واقعا خنده دار است! از قول من اعلام کنید اصلا چنین اتفاقی پیش نیامد و همه بازیکنان تیم ملی به ما احترام می گذاشتند چون رفتار ما با همه محترمانه بود.

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید