متولد 1370 در شهرستان ماسال است و از رده امیدها به تیم داماش گیلان پیوست. سپس برای خدمت سربازی به انتظام تهران رفت و بعد از پایان سربازی به داماش برگشت، اما به دلیل همان مشکلات همیشگی و بی اعتنایی به بازیکنان رده پایه ای داماش، طاهرنژاد راهی تالش شد و در چوکا و رهپویان رضوانشهر کسب تجربه کرد تا اینکه امسال به تیم سابقش بازگشت و شایستگی هایش را به نمایش در آورد. 

عملکرد کم نقص کنعان طاهرنژاد در نیم فصل اول، وی را به یکی از ستون های خط دفاعی داماش تبدیل کرده است. در ادامه مصاحبه اختصاصی وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان با مدافع تالشی زبان داماش گیلان را می خوانید: 

varesh-sport.com: فکر می کردی امسال با حضور مدافعان باتجربه ای نظیر نظیفکار و مختاری در ترکیب فیکس داماش حضور داشته باشی؟
من فکرم فقط تمرین کردن بود و با حضور علی نظیفکار و محمد مختاری دوست داشتم در کنارشان باشم و تجربه کسب کنم. شرایط به شکلی پیش رفت که در بازی اول نتوانستم به دلیل محرومیت تیم را همراهی کنم و از بازی دوم آقای رامیز محمداف لطف کردند و مرا در ترکیب قرار دادند که خدا را شکر توانستم جواب اعتماد کادرفنی را بدهم.

varesh-sport.com: دلیل این فراز و نشیب در نتیجه گیری را در چه دیدی؟
فکر می کنم عدم تمرکز لازم در زمین به دلایل مختلف، باعث شده که نتوانستیم توانایی های خودمان را نشان بدهیم. از سویی دیگر نمی توان از بحث مشکلات عدیده داوری هم گذشت. داوری ها امتیازات زیادی را از تیم ما گرفت و در غیراینصورت می توانستیم در جایگاه بهتری از جدول حضور داشته باشیم. خدا را شکر بعد از آمدن آقا هادی (طباطبایی) شرایط مان بهتر شده و روز به روز بهتر شدیم.

کنعان طاهرنژاد مدافع داماش

varesh-sport.com: تفاوت داماش با هدایت رامیز محمداف و هادی طباطبایی در چه مواردی بود؟
خوب هر مربی ای سبک خاص خودش را دارد. در دوران هدایت آقای رامیز محمداف ما از هافبک هایمان زیاد استفاده نمی کردیم و بیشتر بازی مستقیم را در دستور کار داشتیم، اما با آمدن آقای طباطبایی ما روی زمین بیشتر کار می کنیم و خدا را شکر هم نتایج و هم نوع بازی تیم بهتر و رو به رشدتر بوده است.
 

varesh-sport.com: و حرف پایانی…
قبل از هر چیز از خانواده و همسرم تشکر می کنم که همواره پشتیبان من بودند.
شاید عملکرد تیم در نیم فصل آنطور که باید نبوده است، اما در هفته های اخیر توانستیم عملکرد و بازی های بهتری را از خود به نمایش بگذاریم. امیدوارم که با ادامه این روند مناسب به نتایج بهتر و ایده آلی دست پیدا کنیم تا هم هواداران از بازی لذت ببرند و هم تماشاگران بیشتری به استادیوم بیایند و در نهایت و به امید خدا سال آینده در لیگ یک حضور داشته باشیم. 
 
 
مصاحبه: مازیار اصغرزاده و مهرداد ثابت
منبع: www.varesh-sport.com 
وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان