وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : داماش گیلان در خانه مقابل سایپا متوقف شد .

به گزارش وارش اسپرت ، در چارچوب هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران تیم فوتبال داماش گیلان در استادیوم شهید دکتر عضدی رشت میزبان سایپا البرز بود که در نهایت این دیدار پس از نود دقیقه تلاش دو تیم با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت .

 

سعید دقیقی در دقیقه 7 برای سایپا البرز و محمد مختاری در دقیقه 76 برای داماش گیلان در این دیدار گلزنی کردند . همچنین ابوالفضل حاجى زاده و آریلسون ملو داسیلوا از داماش و مارسیو نارسیو و محسن ارزانى بعد از سایپا بازیکنانی بودند که توسط رضا کرمانشاهی داور این مسابقه با کارت زرد جریمه شدند .

داماش گیلان با کسب این تساوی 24 امتیازی شد و در رتبه سیزدهم جدول رده بندی باقی ماند . داماش در چارچوب هفته بیست و دوم رقابت ها روز جمعه 29 بهمن ماه در استادیوم آزادی تهران مهمان پرسپولیس خواهد بود .

 

داماش١ ( محمد مختارى دقیقه ٧۶ )- ١(سعید دقیقى دقیقه ٧ ) سایپا

نتیجه بازى رفت: داماش 0-2 سایپا

هوا: ابرى- دما ٩ درجه سانتى گراد- تماشاگر: سه هزار نفر.

داور: رضا کرمانشاهى – کمک داوران: على رضا ایلدروم ، مهدى عالیقدر.

کارت زرد: ابوالفضل حاجى زاده دقیقه ١۵،داسیلوا دقیقه ۴٧ ( داماش) – مارسیو نارسیو دقیقه ٧٩، محسن ارزانى بعد از پایان بازى!(سایپا)

 

داماش گیلان : میلاد فراهانى،آرسیو میلو داسیلوا،حسین ابراهیمى(از دقیقه ٧۵ هادى سهرابى)،محمد مختارى،ابوذر رحیمى،على رضا جهانبخش، ابوالفضل حاجى زاده( نیکبخت واحدى از دقیقه ۵۵)،بوبکر کبه(امین متوسل زاده دقیقه ٣٨)،محمدرضا مهدوى،محمد آبشک،على رضا نظیف کار.

سرمربى: حمید درخشان

 

سایپا البرز : رحمان احمدى،مارسیو خوزه نارسیو،سجاد شهباززاده،حامد شیرى،محسن ارزانى،میلاد غریبى،مجید ایوبى، ابراهیم صادقى( از دقیقه ٧١ کاوه رضایی)،جونیور تورتا( از دقیقه ٩۵ بابک لطیفى)،ابراهیم شکورى،سعید دقیقى( از دقیقه ٩٢ على زینالى

سرمربى: مجتبى تقوى

 

شرح بازى :

دو تیم داماش و سایپا در رشت در حالى مقابل هم قرار گرفتند که داماش در سه بازى متوالى تاکنون به سایپا بازى را واگذار کرده بود و رشتى به غیر از نیاز مبرم به سه امتیاز مى خواستند طلسم این هتریک را هم باطل کنند. از سوى دیگر شاگردان تقوى که خود را از داورى در این چند هفته متضرر مى خواندند آمده بودند تا با یک برد دیگر سه امتیاز حیاتى را به نام خود کنند.

بازى با هجوم داماش آغاز شد و در حالى که تنها ده دقیقه از بازى گذشته بود داماش دو موقعیت عالى را توسط جهابخش و کبه از طست داد وکه ضربه جهانبخش با بدشانسى به تیرک افقى دروازه سایپا برخورد کرد. پس از آن در حالى که توپ و زمین در اختیار داماش بود با اشتباه بچه گانه حاجى زاده توپى سرگردان به دقیقى تقدیم سد تا سایپا براى بار چهارم از داماش در چهارمین بازى متوالى پیش بیفتد. بعد از این گل انگار به رشتى ها شوک وارد شده باشد تا دقایقى بازى را به سایپا داده بودند اما از دقیقه بیست و پنج به بعد مسابقه با میداندارى رشتى ها ادامه پیدا کرد هرچند که نتوانستند از موقعیتهایشان سود جویند. مهمترین اتفاق بازى در ادامه مصدومیت کبه و خروج اجبارى او از زمین بود که باعث شد دست داماشى ها را بیش از پیش در پوست گردو بگذارد.در نهایت نیمه نخست با همان نتیجه یک بر صفر به نفع سایپا خاتمه یافت.

 

نیمه دوم : با شروع نیمه دوم داماشى ها دوباره سعى کردند تا با در اختیار گرفتن توپ و میدان گل خورده نیمه نخست را جبران نمایند.اما حملات بی رمقو مهاجمان بى دقت داماش در بیش از سى دقیقه فشار حملات مداوم نتوانستند کارى انجام بدهند،تا اینکه درخشان با آوردن نیکبخت و هادى سهرابى خط آتش داماش جانى تازهگرفت و در دقیقه ٧۶ توانستند گل تساوى را در این نیمه که یک گله شده بود به ثمر برسانند.پس از گل باز هم داماشى ها پا پس نکسیدند و همچنان فشار حملات خود موجب گذدیدند تا سایپایى ها دل به تک ضد حملات بدهند. شاید اگر یک مهاجم شش دانگ داماش در اختیار داشت به قطع مى توانست از این دو جین موقعیت گلى که کسب کرد بهره بیشترى ببرند.به هر روى این مسابقه على رقم موقعیت هاى داماش با تساوى به پایان رسید تا یک باخت خفیف دیگر در کارنامه دو تیم که پرچم دار تساوى لیگ هستند درج شود.

 

شرح گلها

 

داماش ٠-١ سایپا : اشتباه حاجى زاده در دادن پاس توسط سعید دقیقى توپ سرگردان ربوده شد و در یک تک به تک با فراهانى توانست گل زود هنگام سایپا را به ثمر برساند.

 

داماش ١-١ سایپا: سانتر ابوذر رحیمى روى سرنیکبخت فرود آمد و او توپ را براى محمد مختارى فرستاد و مختارى با یک ضربه سینه توانست گل تساوى داماش را به ثمر برساند.

 

در حاشیه

 

– پیش از آغاز بازی پیش از شروع بازی هواداران داماش گیلان با شعار مجتبی مجتبی / روحت شاد، روحت شاد یاد و خاطره مجتبی قناعت شعار کوهنورد جوان رشتی هوادار داماش گیلان که چند روز قبل در حادثه سقوط بهمن جان خود را از دست داده بود را گرامی داشتند و به خانواده وی تسلیت گفتند . همچنین بنر این کوهنورد نیز توسط هواداران بر روی فنس های استادیوم نصب شده بود .

 

– هواداران داماش گیلان همچون گذشته تیم خود را به خوبی و طوفانی تشویق کردند . وجود سه طبل در استادیوم نیز به شعارهای دعوت به حمله شور و هیجان بیشتری می داد.

 

– به همت وارش اسپرت و جمعی از کاربرانش در بین دو نیمه از سید علی (امیر) افتخاری پرافتخارترین بازیکن فوتبال رشت و استان گیلان و بازیکن اسبق تیم های استقلال رشت و تیم ملی که هم اکنون در کادرفنی سایپا حضور دارد با اهدای پیراهن شماره 8 داماش منقش به نام وی و لوح تقدیر هیات فوتبال تجلیل به عمل آمد .

هواداران داماش گیلان نیز با شعارهایی همچون امیر شهر باران وی را مورد تشویق قرار دادند . همچنین بنر امیر افتخاری نیز بر روی فنس های استادیوم خودنمایی می کرد .

 

– پس از پایان بازی هنگامی که تیم قصد عزیمت به سمت نیمکت را داشت با شعارهای هواداران جایگاه پشت دروازه مواجه شدند که آنها را به سمت خود می خواندند و در ادامه با شعار جالبی هواداران بازیکنان به سمت آنها آمدند .

 

– داماش گیلان که در سه دیدار پیشین خود در مقابل سایپا شکست خورده بود ، علی رغم بازی برتر با تساوی این طلسم را شکست .

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید