وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : حال و هوای این روزهای نماینده فوتبال شهر باران پس از برد ارزشمند در شیراز آفتابی و با طراوت است ، برد ارزشمند در مقابل فجر سپاسی و صعود به نیمه نهایی جام حذفی  پسران رشتی را به بمب روحیه تبدیل کرده است و اگرچه آنقدر فرصت نبوده تا خستگی جدال  120  دقیقه ای شیراز از ساق پاهای مردان داماشی  رفع شود  اما بر عکس درجه روحیه در این تیم در اوج خود قرار دارد و داماشی ها باید با استفاده از این فاکتور مثبت در اندیشه کسب پیروزی در مقابل سایپا در لیگ برتر باشند.

 

عرصه رقابت های لیگ برتر کم کم وارد هفته های حساس خود می شود و ارزش و اهمیت امتیازات خانگی هم به تناسب آن پررنگ تر می شود. داماشی ها در آخرین مصاف خانگی خود  در لیگ برتر روی دو غفلت امتیازات ارزشمندی را از کف دادند تا اکنون برای کسب 3 امتیاز در برابر سایپا مجبور به تلاشی مضاعف شوند و آب رفته را به جوی بازگردانند .

 

متن کامل در ادامه مطلب

سایپا در این دو فصل اخیر به نوعی گربه سیاه داماش در لیگ برتر بوده و در تمام نبردهای رو در روی  داماش را شکست داده است  و همین باعث می شود تا جدای از انگیزه کسب 3 امتیاز،  انگیزه انتقام گیری در برابر نارنجی پوشان کرجی از در و دیوار استادیوم پیر شهر باران  ببارد. این دیدار با توجه به  روحیه  فعلی  موجود در نزد رشتی ها بهترین فرصت برای جبران  شکست های متوالی داماش در سه دیدار قبلی در برابر سایپاست.

برتری در این مصاف جدای از تمام حسن هایش می تواند با طلسم شکنی در برابر سایپا حلاوت و شیرینی ویژه ای  برای رشتی ها پیدا کند و این همان چیزی است که فوتبالدوستان شهر باران بی صبرانه انتظارش را می کشند تا خاطره تلخ  طلسم شکنی  دو هفته پیش را از ذهن خود پاک کنند. چرا که دو هفته پیش و در همین استادیوم  در دیدار مقابل آلومینیوم هرمزگان  طلسم یازده ماهه شکست ناپذیری داماش  در خانه با باخت در مقابل بندرنشینان جنوبی  در رشت  شکسته شد و این بار پسران رشتی با برد مقابل سایپا می توانند با یک طلسم شکنی البته شیرین با هواداران خود بی حساب شوند.

داماشی ها  که در حال حاضر با یک بازی کمتر در جدول سیزدهم هستند  با برد در این دیدارمی توانند علیرغم داشتن یک بازی  معوقه در برابر پیکان فاصله خوبی با سایر تیمهای پایین تر از خود پیدا کنند و با پشتوانه بهتری در هفته های آتی به مصاف رقبای بعدی بروند و به قول درخشان چشم به رتبه تک رقمی داشته باشند.

البته سوای آنچه گفته شد مصدومیت  چهار، پنج  مهره اصلی داماش در کنار فرصت  کم داماشی ها برای ریکاوری  پس از جدال  سنگین 120 دقیقه ای در شیراز ، از دغدغه های درخشان  برای این بازی به شمار می رود و باید منتظر ماند و دید که  این مسئله  چه تاثیری در سرنوشت این دیدار خواهد داشت.

 

 

نگارنده : میثم محبوب

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید