وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: روز شنبه 2 آذر هواداران داماش در دنیای مجازی به صورت هماهنگ در تمرین داماش حاضر می شوند تا نشان دهند که داماش تنها نیست. در این تمرین طوماری خطاب به آیت ا… قربانی از سوی هواداران امضا خواهد شد. همچنین هواداران داماش شهر باران می توانند با پرینت از متن نامه که در ادامه خواهید خواند و همچنین گرفتن امضا از داماشی ها محل زندگی خود به بزرگ تر شدن این طومار کمک کنند.

 

نامه ذیل با همین مضمون برای نمایندگان شهرستان رشت در مجلس، شورای شهر رشت و دفتر استانداری فرستاده شده است .

 

مشاهده متن نامه در ادامه مطلب

حضرت آیت ا… قربانی – امام جمعه محترم رشت و نماینده محترم ولی فقیه دراستان گیلان

باسلام واحترام

 

نگذاریم در سکوت سردمان ، عشق یک شهر بمیرد .

ما هواداران باشگاه داماش گیلان از حضرتعالی درخواست کمک و مساعدت داریم .از شما که قلبتان به عشق مردمان دیار میرزاکوچک خان می تپد . از شما که از ته دل باور دارید این سرزمین دیار فرزانگان و عاشقان است. از شما که می توانید گامهای استوارتان را در جهت کمک به مردمان صبور و پاک و استوار ، پرصلابت بردارید.

ما که در همه ی روزهای سخت و غبار آلود تیم شهرمان پشت به پشت مردم دیارمان دادیم و نگذاشتیم داماش مان از نفس بیفتد ، رنجور شود و به پرتگاه فراموشی سقوط کند ، حالا از شما بزرگ استان مان می خواهیم پیش از آنکه دیر شود یاریمان کنید.

 

از حضرتعالی به عنوان پدر معنویِ استان گیلان درخواست کمک داریم . به یزدان سوگند که خطر انحلال و فروپاشی داماش عین حقیقت است. داماش برای همه ما گیلانی ها به یک سمبل اتحاد و صرف شدن فعل خواستن تبدیل شده است . داماش شهر باران دارد نفس های آخرش را می کشد ، برای باز گرداندنش به زندگی به یاری شما محتاج هستیم .

شما می توانید با برداشتن قدمی ، دل مردم گیلان را شاد نمائید ، گیله مردان وگیله زنان چشم انتظار یاری شما برای کمک به داماش گیلان هستند .ثانیه شمار ناقوس مرگ مدتهاست که برای تیم مان با سرعت به حرکت در آمده است .برای زنده نگه داشتن داماش مان همین یک ساعت ویک دقیقه هم تأثیرگذار است.

ما می دانیم ، شما هم بدانید که : داماش واپسین روزهای حیاتش را می گذارند .

برای برون رفت از بحران در شرایط فعلی تا پایان فصل ، بهترین راه حل رایزنی برای صدور مجوز پرداخت هزینه ها و قرارداد اعضای تیم همچون ماه های گذشته از سوی قوه قضائیه بوده که می تواند این گره بزرگ را بگشاید.

 

کانون هواداران باشگاه داماش گیلان