به گزارش وارش اسپرت به نقل از ایسنا امیر عابدینی گفت : اوضاع و احوال تیم ما خوب است، اگر صاحبان زر و زور و تزویر بگذارند. این‌ها کسانی هستند که دستشان در فدراسیون و برخی تیم‌های متمول هویدا است. آن قدر جسارت دارند که اگر بازیکنانشان محروم شد بگویند بخشیده می‌شود. این در حالی است که تیم ما در کوران مسابقات به خاطر فحاشی تماشاگران دو جلسه محروم شد. وقتی فحاشی جای دیگری رخ می‌دهد هه کور و کر می‌شوند. سیاست فوتبال ما واقعا یک بام و دو هوا است.

 

وی ادامه داد: وای به حال فدراسیونی که کمیته‌ داورانش آن طور زیر سوال برود و پیشکسوتانش در برنامه تلویزیونی آن طور صحبت کنند که به قول معروف آنچه بود از آبرو، ریخته شود! اگر فدراسیون باز هم منتظر بماند و تصمیم نگیرد، نمی‌دانم چه خواهد شد. ما سه انتظار عمده از فدراسیون داریم که ای کاش درباره آنها تصمیم‌گیری شود.

 

عابدینی در ادامه و در حالی که لحن کلامش کمی تندتر شده بود، گفت: فدراسیون باید در مسایل مالی شفاف سازی کند و درباره چگونگی انتخاب کادر فنی تیم‌های پایه توضیح دهد. همچنین تنویر اذهان عمومی ضروری است. سوال‌هایی هست که پاسخ منطقی به آنها داده نشده است. یکی از آنها نحوه امتیازگیری برخی تیم‌ها است که آدم احساس می‌کند طبق سناریوی از پیش تعیین شده است. این‌ها نگرانی ما را موجب می‌شود.

 

متن کامل در ادامه مطلب

مدیرعامل باشگاه داماش در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا در لیگ برتر هم تیمی هست که امتیاز خرید و فروش کند؟ اظهار کرد: این اتفاق هم در لیگ برتر هست و هم در لیگ آزادگان. باید در فدراسیون اتفاقاتی بیفتد. اگر پس از بازی با ازبکستان اتفاقی افتاد و ما روزنه امیدی در فدراسیون دیدیم که می‌شود برخی جاها اغماض کرد و برخی مسایل را نادیده گرفت، در غیر این صورت باید کار دیگری انجام دهیم. این هم فقط حرف من نیست، بلکه حرف اکثر اعضای مجمع همین است. ما با هیچ کس عقد اخوت نبسته‌ایم. بالاخره باید کاری کنیم که معنا و مفهوم کار کردن را داشته باشد.

 

وی در ادامه دیدار تیم ملی ایران برابر ازبکستان را دیداری سخت توصیف کرد و افزود: چون دوست دارم ایران برنده بازی باشد نتیجه‌ را پیش‌بینی نمی‌کنم.

عابدینی در پایان بار دیگر به تیم خود اشاره کرد و گفت: وضعیت ما خوب است. همان طور که برخی تیم‌ها به دنبال جذب بازیکنان‌ جدید هستند ما هم در پی خرید بازیکنی خارجی یا داخلی هستیم. این‌ها رقابت‌های خوب و به هنجار است، اما وای به حال تیم‌هایی که امتیازخری می‌کنند. وای به حال فوتبال که در آن چنین اتفاقی رخ می‌دهد.

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید