به گزارش وارش اسپرت به نقل از مهر امیرعابدینی مدیرعامل مستعفی باشگاه داماش گیلان در مورد همکاری با فدراسیون فوتبال برای تشکیل سازمان تیم‌های ملی، آخرین وضعیت ادامه همکاری‌اش با باشگاه داماش و همچنین عملکرد کادر فنی این تیم اظهار نظر کرد که متن این گفتگو را در زیر می‌خوانید:

 

از اداره امور باشگاه استعفا داده‌ام

عابدینی در مورد اینکه شما نماینده مالکان باشگاه داماش و نماینده قوه قضاییه به عنوان امانت‌دار این مجموعه هستید، چگونه از سمت خود استعفا داده‌اید؟، گفت: من در این مورد وظیفه‌ای دارم اما به عنوان مدیرعامل می‌توانم کار نکنم. من نماینده صاحبان باشگاه و امین اموال هستم و از بخشی که استعفا داده‌ام، مربوط به اداره امور باشگاه داماش است.

 

20 روز دیگر مدیرعامل داماش هستم

وی افزود: طبق قراردادی که با خریداران باشگاه یعنی مالکان فعلی داریم، آنها حداکثر تا یک‌ماه وقت دارند تا برای پذیرش استعفای من همه شرایط فعلی را بررسی کنند و بعد در مورد پذیرش یا عدم پذیرش آن نظر دهند. مسئولان باشگاه ابتدا گفتند که استعفای مرا نم‌ پذیرند اما در حال حاضر آن را بررسی می‌کنند و تا 20 روز دیگر من همچنان به همکاری خود به عنوان مدیرعامل باشگاه ادامه می‌دهم تا بررسی و تصمیم نهایی آنها مشخص شود.

 

متن کامل در ادامه مطلب

استعفایم از داماش ربطی به همکاری با فدراسیون فوتبال ندارد

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان که قرار است پس از تشکیل سازمان تیم‌های ملی فوتبال، با فدراسیون فوتبال همکاری داشته باشید، در پاسخ به این پرسش که آیا به همین دلیل از سمت مدیرعاملی باشگاه داماش استعفا داده‌اید، تاکید کرد: کفاشیان با من در این خصوص صحبت کرده اما استعفای من ربطی به این موضوع ندارد.

 

دلایل استعفا از مدیرعاملی داماش

وی افزود: چند آیتم باعث شده دیگر نخواهم در باشگاه داماش بمانم. آقایان به خاطر اینکه با من برخورد کنند، با تیم تسویه حساب می‌کنند. مورد دیگر مسائل و مشکلات مالی باشگاه است که برطرف نمی‌شود. برخی مطالب دیگر نیز وجود دارد که به موقع آنها را بیان خواهم کرد.

 

اعلام آمادگی برای تشکیل سازمان تیم‌های ملی فوتبال

عابدینی در مورد نحوه همکاری‌اش با فدراسیون فوتبال تصریح کرد: قرار است سازمان تیم‌‎های ملی در فدراسیون فوتبال تشکیل شود و من برای تشکیل این سازمان و همکاری با فدراسیون فوتبال، اعلام آمادگی کرده‌ام. در واقع این سازمان مانند یکی از کمیته‌های فدراسیون فوتبال خواهد بود و نیاز به این نیست که به طور تمام وقت در آن حضور داشته باشم.

 

نشست با کفاشیان برای تشکیل سازمان تیم‌های ملی

وی با اشاره به اینکه با تشکیل این سازمان همه ارکان تیم‌های ملی زیر نظر آن فعالیت خواهند کرد، افزود: قرار است نشستی در این خصوص با کفاشیان داشته باشم. ضمن اینکه مسائل و مشکلات اخیر داوری را که طی چند وقت اخیر در رقابتهای لیگ برتر شاهد آن هستیم را نیز با رئیس فدراسیون فوتبال مطرح خواهم کرد.

 

تعامل بیشتر بین باشگاه‌ها و تیم‌های ملی

مدیرعامل باشگاه داماش خاطرنشان کرد: تشکیل سازمان تیم‌های ملی باعث تعامل بیشتر بین باشگاه‌ها و تیم‌های ملی خواهد شد و باعث می‌شود تعارضاتی که بین آنها بوجود می‌آید، به حداقل برسد.

 

نتایج درخشان با فرمول من همخوانی ندارد

وی در پاسخ به این پرسش که آیا دیدار تیم‌های فوتبال داماش و پیکان آخرین فرصت حمید درخشان برای ادامه همکاری با باشگاه داماش است؟، تاکید کرد: نتایجی که درخشان گرفته با فرمول من همخوانی ندارد اما این را هم باید بگوییم داوری‌هایی که برای تیم داماش صورت گرفت، باعث شده حق حمید درخشان در این فوتبال ضایع شود.

 

هواداران داماش درخشان را نمی‌خواهند

عابدینی اظهار داشت: هواداران داماش با دلایل خاص خودشان دیگر حمید درخشان را نمی‌خواهند. معمولا در شهرستان‌ها شرایط به گونه‌ای است که اگر بخواهید مقابل هواداران بایستید و روی خواسته خود پافشاری کنید، نتیجه عکس خواهید گرفت. اگر هم سریع بخواهید تن به خواست معدودی تماشاگر بدهید، از آن پس آنها تصمیم گیرنده اول و آخر خواهند بود و اجازه نمی‌دهند کار روال طبیعی و منطقی خود را طی کند.

 

باید مقابل پیکان برنده بازی باشیم

وی تاکید کرد:  ما باید مقابل تیم پیکان برنده بازی باشیم وگرنه کارمان خیلی سخت خواهد شد. من به کار درخشان اعتقاد دارم و از همان ابتدا به وی اختیار تام دادم. اخیرا استنباط من این است که وی نیاز به مشاوره و کمک دارد، بنابر این منتظرم تا خودش این موضوع را مطرح کند. درخشان این باور را دارد که هیچ اشتباهی نکرده، بنابر این نیاز به کمک و مشاوره ندارد.

 

درخشان مشاوره ما را قبول کند، ورق را برمی‌گرداند

مدیرعامل باشگاه داماش در پایان گفت: اعتقاد دارم اگر درخشان کمک و مشاوره ما را قبول کند، می‌تواند ورق را برگرداند وگرنه کارش خیلی سخت می‌شود. البته تا به امروز هیچ توصیه‌ای به وی نکرده‌ام. برای بازی با پیکان هم او باید خودش بخواهد تا به وی کمک کنیم اما تشخیص داده که نیاز به کمک ندارد.

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید