وارش اسپرت-تارنمای هواداران داماش گیلان:
مدیرعامل باشگاه داماش گیلان در خصوص آخرین وضعیت انتقال امتیاز این باشگاه به یک بخش خصوصی گفت: فردا در تهران جلسه‌ای خواهیم داشت که اگر درباره سه بند آن به توافقات لازم دست پیدا کنیم این قرارداد به طور رسمی امضا می‌شود.
به گزارش وارش اسپرت ، امیر عابدینی در گفتگو با مهر، درباره آخرین وضعیت انتقال این باشگاه به یک بخش خصوصی توضیح داد: فردا یکشنبه در تهران جلسه‌ای برگزار می‌شود که اگر در این نشست ویژه روی سه بند به توافقات نهایی دست پیدا کنیم این انتقال به طور رسمی انجام می‌گیرد.

وی درباره بندهای مورد نظر این باشگاه گفت: اول اینکه باید نظر هیات استان گیلان تامین شود تا این تیم تحت هیچ شرایطی از استان خارج نشود. دومین بند ما به حضور ناظر قضایی بر می‌گردد و قرارداد را باید ناظر قوه قضائیه تایید کند. بند سوم هم به نقد شدن چک اول آقایان باز می‌گردد. مهم نیست این چک چه مبلغی دارد ولی باید از یک ریال تا یک میلیارد تومان یا هر مبلغی باشد نقد شود تا قرارداد امضا شود.
 
به ادامه مطلب مراجعه کنید

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان در بخش دیگری از حرف‌هایش عنوان کرد: باشگاه 8 میلیارد و صد میلیون تومان بدهکار است که دوستان تقبل کردند این بدهی را پرداخت کنند با این حال باید دید که آیا فردا این انتقال رسمی خواهد شد یا خیر؟

عابدینی در پاسخ به این سوال که آیا در صورت سقوط داماش به لیگ یک این قراردا منتفی خواهد شد، گفت: من بعد از بازی دیروز برابر راه‌آهن به آقایان گفتم که این حق شماست که منصرف شوید ولی آنها گفتند که کاری به نتایج تیم ندارند. البته این را هم بگویم که داماش حتما در لیگ برتر خواهد ماند.

وی افزود: طبیعی است که امسال به خاطر بی پولی هزینه‌های زیادی داده ایم. سرمربیان جوان را به کار گرفتیم و بارپروری روحی نیز شکل نگرفته است با این حال اگر نگاهی به جدول داشته باشیم می‌توانیم به این نتیجه برسیم که در لیگ خواهیم ماند. انشاءالله پس از عید هم بخش از مشکلات حل خواهد شد. بخش عمده‌ای از کارخانجات به تولید می‌رسند و این برای ما خوب خواهد بود.
توسط |۱۳۹۸/۶/۲۳ ،۲۰:۰۴:۱۶ +۰۰:۰۰بهمن ۱۹ام, ۱۳۹۲|دسته‌بندی: داماش|برچسب‌ها: , , , , , , , , , |بدون دیدگاه

ثبت ديدگاه