وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: چند پیشنهاد برای خرید این باشگاه دریافت کرده ام و بزودی امتیاز آن را به بهترین خریدار واگذار می کنم.

 

به گزارش وارش اسپرت، امیر عابدینی در گفتگو با ایرانا با اشاره به قدمت این باشگاه و اینکه می خواهد نام داماش حفظ شود افزود: شرایط واگذاری باشگاه را اعلام کرده ام و بزودی انتقال امتیاز این باشگاه صورت می گیرد و مالکان اصلی کارشان را در آن آغاز خواهند کرد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه پیشنهاد کدام خریدار به خواسته های مسئولان این باشگاه برای واگذاری نزدیک تر است،اظهار داشت: گرند مشهد که درساخت وساز مسکن فعالیت می کند شرایط بهتری داردوبه نظر می رسد با آنان به توافق خواهیم رسید.

 

مدیرعامل باشگاه داماش درباره پرداخت مطالبات کادر فنی و بازیکنان این تیم نیز گفت:مطالبات بازیکنان و کادر فنی محاسبه شده وبه همین منظورچهارشنبه دردفتر باشگاه جلسه ای برگزار شده و نامه را تحویل شان خواهیم داد.

عابدینی درپاسخ به این سوال که نامه برای بازیکنان پول نمی شود نیزتصریح کرد هیچ نگرانی از بابت پرداخت دیون نداریم طبق قانون ومدارک واسناد محکمه پسند آنان طلبکار این باشگاه هستند و مطالباتشان دراولین فرصت پرداخت خواهد شد.

 

وی درپاسخ به سووال دیگری مبنی براینکه تجربه نشان داده مالکان غیر بومی دراستان های شمالی زیاد دوام نمی آورند و آیا بهتر نیست این تیم به یک موسسه بومی واگذار شود گفت:شاید بهتر بود اما خریدار واقعی نداریم از سوی دیگرخریداران غیر بومی می گویند ما دراین تیم موفق خواهیم شد و امیدوارم اینگونه شود.

عابدینی درخاتمه با بیان اینکه پس ازواگذاری دیگر در این تیم مسئولیتی نخواهد داشت،افزود: امیدوارم این تیم با مدیریت جدید و رفع مشکلات مالی به جایگاه واقعی خود دست پیدا کند.