وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: پیشنهاد داده‌ام که تیم فوتبال داماش واگذار شود و با فروش آن بخشی از بدهی‌ها را پرداخت کنیم.

 

به گزارش وارش اسپرت به نقل از فارس، امیر عابدینی در مورد علت انحلال باشگاه داماش گیلان گفت: باشگاه ورزشی داماش گیلان یا به عبارت دیگر شرکت ورزشی ایرانیان در تهران و گیلان فعالیت می‌کرد و در رشته‌های مختلفی مثل والیبال، بستکبال، کاراته و … تیم داشت اما به تدریج این تیم‌ها تعطیل شد و فقط تیم لیگ برتری فوتبالش ماند که آن هم به لیگ یک سقوط کرد. باشگاه در این دو سه سال تامین بودجه نشد و بدهی انباشته پیدا کرد و تا مرز ورشکستگی پیش رفت هیچ منبعی هم برای پرداخت این بدهی‌ها وجود نداشت اکنون باید این باشگاه به شرکت‌های زیرمجموعه امیرمنصور آریا منتقل شود تا اگر توانستند بدهی‌ها را پرداخت کنند.

 

وی افزود: به بازیکنان و مربیان که از باشگاه طلبکار هستند برگه داده‌ایم تا به حقشان برسند قطعا دستگاه قضایی دیون مردم را پرداخت می‌کند البته من پیشنهاد داده‌ام که تیم فوتبال داماش واگذار شود و با فروش آن بخشی از بدهی‌ها را پرداخت کنیم و بدهی هم که به اداره مالیات داریم هم پرداخت شود. اکنون داماش مثل خیلی از باشگاه‌های دیگر مثل استقلال و پرسپولیس ورشکسته است باشگاهی که بدهی‌اش ده‌ها برابر سرمایه‌اش باشد ورشکسته می‌شود. پرسپولیس و استقلال هم‌اکنون ورشکسته‌اند اما به خاطر برند آن برایش هزینه می‌شود.