وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : داماش در حال شکل گرفتن است و قرار است با درآمد شرکت‌های گروه امیرمنصور آریا باشگاه اداره شود. این تصمیم را مسئولان نظارتی مستقر در باشگاه گرفته‌اند و آنها حتی با استعفای من هم مخالفت کردند و فصل آینده نیز من مدیرعامل باشگاه داماش گیلان هستم.

 

به گزارش وارش اسپرت به نقل از فارس امیر عابدینی مدیرعامل باشگاه داماش گیلان با بیان مطلب فوق وی در مورد وضعیت سرمربی تیم داماش گفت: ترکیب افشین ناظمی و دارکو روی نیمکت داماش گیلان جواب داد و من به ترکیب تیم برنده دست نمی‌زنم و آنها فصل آینده هم مثل فصل قبل داماش را اداره خواهند کرد و امیدوارم از این فرصتی که برای مربیگری در لیگ برتر در اختیارشان قرار می‌گیرد نهایت استفاده را ببرند و توانایی‌هایشان را نشان بدهند زیرا من همواره تصمیمی که به سود باشگاه است را می‌گیرم.

 

عابدینی در مورد وضعیت بازیکنان این تیم گفت: علیرضا جهانبخش و حسین ابراهیمی از تیم ما قطعا جدا می‌شوند. جهانبخش اگر نتواند به دلیل مشکل خروج ازکشور به تیم هلندی برود فصل آینده به پرسپولیس و یا سپاهان خواهد رفت البته اولویت با پرسپولیس است.

 

مدیرعامل داماش در ادامه گفت : هفته گذشته با دریافت مبلغ 900 میلیون تومان بخشی از مشکلات خود را حل کردیم . قوه قضائیه هفته آینده هم 900 میلیون تومان دیگر را به حساب این باشگاه واریز می‌کند تا رتق و فتق امور این باشگاه صورت گیرد.
وی ادامه داد : همچنین قرار است شهرام قویدل که در فصل گذشته به عنوان رییس هیات مدیره این باشگاه فعالیت می‌کرد، بر اساس بندی از قراردادش بخشی از بدهی‌های خود به این باشگاه را پرداخت کند.

 

وی ادامه داد: لیگ برتر جنگ ضعیف و قوی است و تیم‌هایی مثل ما باید با تیم‌های متمولی مثل نفت ، فولاد، سپاهان، استقلال و پرسپولیس رقابت کند. من با دستمزد سه بازیکن این ‌تیم‌ها باشگاه داماش را اداره می‌کنم. دستمزد سه بازیکن آنها رقمی در حدود 6 میلیارد تومان می‌شود.
بر اساس اعلام امیر عابدینی مدیرعامل باشگاه داماش، میزان بدهی‌های این باشگاه حدود 6 میلیارد و 800 میلیون تومان است.

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید