وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : به مسوولین مربوط گفته‌ام که اگر طی چند روز آینده مشکل مالی تیم حل نشود، کناره گیری خواهم کرد.

 

امیر عابدینی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن بیان مطلب فوق گفت : درباره وضعیت فعلی باشگاهش به کنایه گفت: شرایط آن قدر خوب است که خواب را از چشمان ما گرفته است! امیدوارم مسئولان ذیربط مطالبی را که در رسانه‌ها منتشر می‌شوند، مطالعه کنند. همه تیم‌ها در حال حاضر مشغول جذب بازیکنان و مشخص کردن مربی و تشکیلات خود هستند ولی ما هنوز در چم و خم این مساله هستیم که آیا فصل بعد اصلا تیم داریم یا نداریم!

 

مدیر عامل باشگاه داماش درباره تیم فوتسال داماش گیلان هم گفت: باشگاه حداقل باید 4.5 تا پنج میلیارد تومان بدهی بپردازد و برای بستن تیم برای فصل بعد هم به حدود پنج میلیارد تومان نیاز است، بنابراین باشگاه هم اکنون با حدود 10 میلیارد تومان کسری بودجه روبرو است. همه این‌ها در شرایطی است که هم اکنون باید یک میلیارد تومان به مقامات ذیربط بپردازیم.

 

متن کامل در ادامه مطلب

وی ادامه داد:‌در استان گیلان بنرهای زیادی در حمایت از داماش نصب شده است و خود کسانی که این بنرها را نصب کرده‌اند می‌دانند که نقش شان در پیشبرد اهداف باشگاه ناچیز بوده است. تنها نقش این افراد تعیین یک قرار ملاقات بوده است و سایر کارها را از جمله نامه نگاری با مسوولین و برگزاری نشست را خودم انجام دادم. از بین مسوولان استان تنها مسوول هیات فوتبال در کنار من بود و فرماندار همه کارها را پیگیری می‌کرد. تعجب من این است که چرا آقایان می‌گویند از ما حمایت کرده‌اند، حال آن‌که اصلا نمی‌توانستند کمکی بکنند!

 

عابدینی در ادامه از جلسه‌اش با اعضای شورای شهر رشت خبر داد و افزود: از آن‌ها می‌خواهم اگر می‌خواهند پای کار باشند و یا نمی‌خواهند سریع‌تر اعلام کنند. من دو روش را که شورای شهر می‌تواند از آن طریق به ما کمک کند به اعضای شورا گفتم. این شورا یا باید تیم را بخرد و یا اسپانسرش شود. در هر دو حالت هم هزینه‌ها را براساس کار کارشناسی به آن‌ها اعلام کرده‌ام و امیدوارم هر چه زودتر تصمیم لازم گرفته شود.

 

مدیر عامل باشگاه داماش در ادامه و در پاسخ به این سوال که تکلیف مشکل قضایی باشگاه به کجا انجامیده است؟ خاطرنشان کرد: من جلساتی هم با مسوولین قضایی داشته‌ام و به آن‌ها گفته‌ام که اگر مشکلات تا هفته آینده حل نشوند حتی نمی‌توانیم تیم را برای فصل بعد ببندیم. حالا ببینید در این شرایط من چه حالی دارم؟ ما در پایان فصل پیش کار کارستانی کردیم و در رتبه هفتم جدول ثابت شدیم، گهر و تیم امید ما هم به لیگ برتر صعود کردند اما افراد دیگری تبلیغات می‌کنند و بنز می‌زنند!

 

وی افزود: اگر تیم در مهلت باقی مانده از نقل و انتقالات نتواند شکل بگیرد خود به خود به دسته پایین‌تر سقوط می‌کند، نمی‌دانم چرا مسوولین استان فکر می‌کنند که من باید به تنهایی همه کارها را انجام دهم! مجموع کمک استان گیلان به باشگاه داماش و تیم های پایه آن به 20 میلیون تومان نمی‌رسد. مسوولین استان هم نمی‌توانند هیچ تصمیمی بگیرند و فقط حمایت شفاهی آن‌ها نصیب ما شده است. نمایندگان جدید استان هم به ما گفته‌اند که با جرات به کار ادامه دهیم و من امیدوارم این حرف‌ها به نتایج مثبتی ختم شوند.

وی در پایان گفت: نامه‌ای تهیه کرده‌ام که آن را به مسئولانی که می‌توانند برای باشگاه تصمیم بگیرند تحویل می‌دهم. در این نامه نوشته‌ام که اگر طی چند روز آینده مشکل مالی تیم حل و تصمیم نهایی گرفته نشود ناچارم که از کار کناره‌گیری کنم. برای اخذ تصمیم نهایی همین امروز هم دیر است.