وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : اگر نتایج در زمین فوتبال رقم بخورد در لیگ می مانیم.

به گزارش وارش اسپرت امیر عابدینی در گفت و گو با اوج نیوز، درباره شرایط داماش گیلان اظهار داشت: شرایط تیم خوب نیست. متاسفانه آقای قویدل داماش را نابود کرده و نمی دانم چه کاری انجام دهم. در حال حاضر هیچ پولی در بساط نداریم و باید رایزنی هایی بکنیم تا مشکلات حل شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر تمام تمرکزمان روی بازی های پیش رو با سپاهان و استقلال است. من احساس می کنم دو بازی سخت در پیش داریم به ویژه اینکه به نظرم جریانی پشت پرده است که در نتایج بازی ها نقش دارد. در همین بازی با نفت تهران دفاع وسط ما از زمین اخراج می شود در حالی که ما در بازی با سپاهان به او احتیاج داریم و همه آن را می دانند. می گویند او به داور فحاشی کرده و متاسفانه ما هم نمی توانیم ثابت کنیم او چنین کاری نکرده است.
مدیرعامل داماش همچنین گفت: در همان بازی علیرضا جهانبخش اخطار الکی می گیرد در حالی که دو اخطاره بوده و حالا محروم شده است. به نظرم این مسائل در زمین بازی اتفاق نمی افتد. امیدوارم من اشتباه کنم اما کم کم به جریان پشت پرده مطمئن می شوم.

 

او درباره کاهش تیم های لیگ برتر عنوان کرد: آقای بهروان می گوید آنهایی که به 16 تیمی شدن لیگ برتر اعتراض دارند با دلالان در رابطه هستند. آقای بهروان! دلالی در لیگ یک است و شما به عنوان مسئول برگزاری مسابقات دسته اول دلال هستی. همه چیز زیر سر خود شما است. کجای دنیا در یک فصل 5 تیم را به دسته اول می برند. کشور ما با سی و چند استان پتانسیل برگزاری لیگ 20 تیمی هم دارد اما این آقایانی که در راس کار هستند برنامه ریزی بلد نیستند.

عابدینی در ادامه افزود: آقای کفاشیان! چرا تصمیم قطعی را درباره 18 تیمی یا 16 تیمی بودن لیگ برتر اعلام نمی کنید؟ هروقت می خواهید یک تیم خاص موفق باشد می گویید 18 تیمی است و هروقت خواستید تیم دیگر را زمین بزنید به 16 تیمی بودن روی می آورید. وضعیت فوتبال اسفناک است. با این شکل و شمایل ما به جام جهانی هم صعود کنیم می خواهیم چه کاری انجام دهیم. واقعا با این شرایط صعود به جام جهانی حق ما است؟

مدیرعامل داماش در بخش دیگری از انتقادهایش بیان داشت: آقایان! اگر برنامه بلد نیستید من به شما یاد بدهم. شما وقتی می خواهید اینطور لیگ برگزار کنید باید به هر تیم اجازه جذب 28 بازیکن بزرگسال بدهید تا تیم های پتانسیل مبارزه کردن داشته باشند. این رسم انصاف نیست.

عابدینی درباره شانس تیمش برای بقا در لیگ برتر افزود: من بعید می دانم سقوط کنیم چون فکر نمی کنم ذوب آهنی که میانگین یک امتیاز در هر بازی را ثبت کرده بتواند از دو بازی آخر 6 امتیاز بگیرد و همچنین نفت ابادان. ملوان امکان ندارد به ذوب آهن ببازد مگر اینکه اتفاقاتی بیرون از زمین فوتبال رخ دهد و جلساتی خصوصی برگزار شود. اگر نتایج در زمین رقم بخورد در لیگ می مانیم.

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید