وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: داماش تعطیل نشده و نمی‌شود و به فعالیتش ادامه خواهد داد.

 

به گزارش وارش اسپرت امیر عابدینی در گفت و گو با فارس در مورد شایعه تعطیلی باشگاه داماش بعد از اعدام مه‌آفرید امیرخسروی، گفت: باشگاه داماش تعطیل نشده و نمی‌شود. کارخانجات و مجموعه‌های از امیرخسروی که در تخلف بانکی نقشی نداشته‌اند به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهند. باشگاه داماش گیلان هم یکی از این مجموعه‌هاست که منعی برای ادامه کار ندارد و منابع مالی آن هم تامین می‌شود. خسروی دیونی داشته که این دیون پرداخت می‌شود. شرایطی هم که پیش آمده باعث تعطیلی داماش نمی‌شود.

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان در مورد بحث واگذاری این باشگاه گفت: واگذاری فقط در صورتی است که داماش از رشت خارج نشود و اسم آن هم تغییر نکند.

 

به ادامه مطلب  مراجعه فرمائید

عابدینی در مورد دلخوری الماسخاله از او به دلیل بحث سقوط سپیدرود رشت به دسته سه به جای پاسخ به نامه‌اش، گفت: نامه‌ای برای ما آمد که سپیدرود رشت می‌خواهد امتیاز یک تیم را بخرد و داماش را به این باشگاه بدهید. من هم گفتم تمام اتفاق‌هایی که رخ داد برای این بود که داماش به سپیدرود واگذار شود. برخی مسئولان استانی از تیم ما حمایت نکردند تا در نهایت داماش سقوط کرد. سپیدرود هم از لیگ یک به لیگ دو و سپس لیگ دسته سه سقوط کرد. چوکای تالش چه شد؟ لنگرود به کجا رسید تمام این تیم‌های فوتبال در استان گیلان بودند. من در آن نامه خطابم به برخی مسئولان استانی بود اما الماسخاله آن متن را به خودش گرفت.

 

وی ادامه داد: در ادامه هم نامه‌ای رسمی به هیات فوتبال نوشتیم و اعلام کردیم اگر خریداری هست می‌تواند اقدام کند به شرطی که تیم از شهر رشت خارج نشود و نامش هم تغییر نکند.

عابدینی در مورد انتخاب سرمربی داماش برای فصل آینده گفت: اگر داماش به فروش نرسد و قرار باشد خودمان کار را دنبال کنیم از 10-15 روز دیگر کارمان را شروع می‌کنیم و یک مدیرعامل جدید از سوی هیات مدیره باشگاه انتخاب خواهد شد زیرا من دیگر مدیرعامل داماش نخواهم بود.