وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: باشگاه داماش 8 میلیارد تومان بدهکار است که از این مبلغ 4 میلیارد و  900 میلیون تومان آن مربوط به شهرام قویدل است، 4 میلیارد تومان به دادستانی چک داده است. من ریز بدهی‌های باشگاه داماش را دارم و همه چیز آن مشخص است اما جالب است که حتی با این شرایط مسئولان استان که قرار بود یک میلیارد تومان به باشگاه داماش کمک کنند، کمک که نه‌ قرض الحسنه بدهند تا ما بحران را پشت سر بگذاریم این کار را نکردند.

 

به گزارش وارش اسپرت به نقل از فارس امیر عابدینی با بیان جملات بالا در خصوص وضعیت مالی این باشگاه، در مورد انتقادهایی که افشین ناظمی از او انجام داد و گفت زمانی من بنزین سبز بودم و اکنون مربی ناوارد شده‌ام و این خود عابدینی بود که به بازیکنان می‌گفت سر تمرینات نیایند، گفت: بازیکنان حضور دارند سیستم باشگاه هم وجود دارد و استرس‌هایی که به بازیکنان داده شده مشخص است. با این حال من قصد ندارم که در آستانه بازی با تراکتورسازی تیمم را به حاشیه ببرم و جواب ناظمی را بدهم اما برای روشن شدن افکار عمومی می‌گویم، یک هفته قبل از بازی با استقلال بازیکنان اعتصاب کردند که من به آنها گفتم این یک مسابقه ملی است و پخش تلویزیونی دارد، نباید فرصت‌سوزی کنیم و در نهایت هم مهدی تاج 50 میلیون تومان به ما قرض داد تا تیم به تهران آمد و مقابل استقلال بازی کرد.

 

وی ادامه داد: آن زمان من به بازیکنان گفتم مقابل استقلال بازی کنید، اگر بعد از این بازی نتوانستم اسپانسری پیدا کنم و یا شرایط برای واگذاری مهیا نشد من هم با شما هستم و اعتصاب کنیم ضمن اینکه به بازیکنان هم گفتم می‌خواهید اعتصاب کنید که چه شود؟ که صحبتتان را به مسئولان استان و مسئولان قضایی برسانید، من این کار را می‌کنم. نمی‌شود که بدون تمرین آمد و مسابقه داد. آن زمان من با 6- 7 نفر بازیکنان تیم جلسه گذاشتم نه همه بازیکنان و این مسئله را مطرح کردم.

 

عابدینی تصریح کرد: پس از آن هم روزنه‌ای به وجود آمد و 3 کانال باز شد، اول اینکه مجوزهایی از سوی قوه قضائیه صادر شد تا برای کمک به باشگاه پولی پرداخت شود. دوم اینکه از دفتر اژه‌ای با من تماس گرفتند و گفتند اگر پول نقد وجود ندارد می‌‌توانید بخشی از املاک امیرمنصور آریا را بفروشید تا بخشی از مشکلات حل شود و از همه مهمتر اینکه یک خریدار آمد و یک میلیارد تومان چک آورد. خریداری دیگری هم به من پیامک زد و خواهان خرید امتیاز داماش شد به همین دلیل هم من به روابط عمومی باشگاه گفتم که به بازیکنان پیامک بزند تا آنها سر تمرین بروند. بنابراین می‌بینید که لیدر ماجرا من بودم. وقتی این گشایش‌ها انجام شد از بازیکنان خواستم که سر تمرین بروند.

 

مدیرعامل باشگاه داماش با اشاره به شرایط آن زمان گفت: جالب است که برخی بازیکنان حاضر نشدند در تمرین حاضر شوند. آن هم بازیکنانی که 50 درصد از مبلغ قراردادشان را گرفته بودند و فصل گذشته طلب داشتند به همین دلیل من به ناظمی گفتم این بازیکنان را کنار بگذارد. آنها همان بازیکنانی بودند که در نهایت هم به کار داماش نیامدند و از تیم جدا شدند. سؤال من این است اگر سرمربی نمی‌تواند بازیکنان را دور هم جمع کند تا آنها تمرین کنند پس چه مدیریتی دارد. اگر آن روز ناظمی جرأت می‌کرد و بازیکنانی که من گفتم را اخراج می‌کرد درس عبرتی برای دیگر بازیکنان می‌شد. با این حال افشین ناظمی چند ویژگی مثبت دارد اینکه مؤدب است. یک بومی و مربی شهر رشت است. ما افشین ناظمی را رها نمی‌کنیم. از او در آینده استفاده خواهیم کرد اما در این مقطع تیم نیاز به شوک داشت و باید او را کنار می‌گذاشتم.

 

وی در مورد دیدار با تراکتورسازی و اینکه نظرمحمدی می‌تواند بعد از 6 باخت متوالی داماش را نجات بدهد، گفت: تراکتورسازی تیم بزرگی است و از استانی می‌آید که پتانسیل‌های خوبی دارد اما واقعیت آن است که تراکتورسازی هیچگاه مقابل ما نتیجه خوبی نگرفته است، یا بازی را به ما باخته یا مساوی کرده است. ما در جام حذفی هم تراکتورسازی را حذف کرده‌ایم ضمن اینکه تیم ما در رشت به فجر سپاسی باخت. فجری که راه‌آهن آن را در شیراز برد.

 

عابدینی در مورد انتقاداتی که او این روزها از کفاشیان انجام می‌دهد در حالی که برای رأی آوردنش تلاش بسیاری کرد، گفت: من زمانی که از کفاشیان دفاع می‌کردم از برنامه او دفاع می‌کردم و اکنون هم اگر انتقادی دارم از کارنامه او انتقاد می‌کنم. اگر فقط از او تعریف می‌کردم مشکل بود نه اینکه اکنون که از کارنامه‌اش انتقاد دارم.