مصاحبه امیر عابدینی با ایپنا را در ادامه خواهید خواند :

 

*خبر حضور حسین هدایتی در باشگاه پرسپولیس شنیده اید؟

هدایتی در داماش خیلی اذیت شد. من از بحث حضورش در پرسپولیس چیز زیادی نمی دانم اما یک ماهی می شود که با ما در حال مذاکره است و منتظر است جواب بدهیم و قرارداد امضا کنیم اما متاسفانه مشکلات قانونی به ما چنین اجازه ای نداده و هدایتی هم به سمت پرسپولیس رفته است.

 

*این اتفاق چه تاثیری روی داماش خواهد داشت؟

اگر بخواهیم منطقی برخورد کنیم نباید تحت تاثیر این اتفاق باشیم. با همان رقمی که قبلا به تیم تزریق می‌شد کار اداره می شد اما متاسفانه به باشگاه ما کمکی نشد. الان 6 ماه است که از این اتفاقات می گذرد و به بن بست خورده ایم.

 

*تکلیف داماش چه می شود؟

یا هدایتی یا شخص دیگری باید تیم را بخرد یا اسپانسر بگیریم و یا اینکه دولت از طریق استانداری کمک کند. داماش در حال حاضر مشکلات زیادی دارد و ما به کمک نیاز داریم.

 

*شما تا چه زمانی ادامه خواهید داد؟

من الان فقط روی اعتماد مردم و بازیکنان تیم در داماش حضور دارم و اگر بروم همین اعتماد هم از بین می رود و تیم رو به انحلال می رود.

 

متن کامل در ادامه مطلب

 

*چرا این وضعیت را تحمل می کنید؟

به خاطر مردم و هواداران تحمل می کنم. شما باید بین جوانان رشت بروید تا متوجه شوید چقدر اینتیم هویت گرفته و چقدر مردم به این تیم می بالند و افتخار می کنند. مردم در رشت برای دیدن بازیهای داماش سختی می کشند و بسیار صبوری می کنند. تمام این مسائل یعنی داماش برای آنها ارزش زیادی دارد.

 

*فکر می کنید سرانجام این تیم چه خواهد شد؟

سوال سختی است. یک زمان بحث آرزوهاست و آرزو می کنم که تیم منحل نشود. یک زمان هم هست که شما درباهر واقعیت ها صحبت می کنید و الان واقعیت ها تلخی خودشان را نشان می دهند. استباط شخصی من این است که یک جایی هست که نمی خواهند یا نمی توانند تصمیم بگیرند.

بحث اول مربوط به متولیان ورزش است و بعد از آن متولیان اجتماعی و سیاسی که متاسفانه هیچکدام از آنها به این مساله به طور جدی نگاه نمی کنند.