وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : سپاهان بهتر از ما بازی کرد اما ما مصمم‌تر بودیم و توانستیم 3 امتیاز را کسب کنیم.

به گزارش وارش اسپرت به نقل از فارس ، امیر عابدینی در خصوص پیروزی 2 بر یک داماش مقابل سپاهان عنوان کرد: هر دو تیم برای برد به میدان آمده بودند زیرا نیازمند هر سه امتیاز بازی بودند، به همین دلیل توجهی به دروازه خودشان نداشتند و به فکر رسیدن به دروازه حریف بودند.

 

وی ادامه داد: سپاهان بعد از اینکه گل اول را دریافت کرد با سیستم وحشتناک 3-2-1-4 بازی کرد یعنی 4 مهاجم داشت که 2 هافبک دفاعی به آنها اضافه می‌شدند و یک نفر هم پشت آن مهاجمان قرار داشت. سپاهان انتحاری عمل کرد و این باعث شد که ما دو موقعیت طلایی دیگر به دست بیاوریم.

 

مدیرعامل باشگاه داماش با اشاره به تعویض احسان حاج‌صفی بازیکن سپاهان خاطرنشان کرد: حاج‌صفی به علت اینکه در نیمه اول کارت زرد گرفته بود تعویض شد و این به نفع ما شد زیرا او دیگر در زمین نبود که اوت بلند بیاندازد اگر حاج‌صفی در زمین بود و فقط اوت پرتاب می کرد خطرش بیشتر از بازیکنی بود که به جای او به میدان آمد.

 

عابدینی تأکید کرد: سپاهان بهتر از ما بازی کرد، کلیشه‌ای حرف نمی‌زنم اما ما مصمم‌تر بودیم. تمام تلاش خود را انجام دادیم تا هر سه امتیاز بازی را کسب کنیم. باید در این دیدار به برتری می‌رسیدیم. دو بازیکن کلیدی خود را در اختیار نداشتیم. آنها هم یک بازیکن خود را نداشتند اما در مجموع بازی خوبی ارائه کردیم.

وی افزود: تمام برنامه‌های سپاهان روی خلعتبری تمام می‌شد از جناحین سانتر می‌کردند. نویدکیا هم روز بسیار خوبی داشت. واقعا بازیکن بزرگی است. شانس ما خوب بود که توپ‌هایمان به گل تبدیل شد. اصفهان نباید ناراحت باشد که شکست خورده است زیرا یک استان دیگر خوشحال شده است. آنها چندین سال است که سهمیه آسیایی را کسب می‌کنند. امسال هم چنین اتفاقی رخ خواهد داد.

 

مدیرعامل باشگاه داماش در مورد دیدار هفته پایانی مقابل استقلال تصریح کرد: این موضوع به نفع ماست که استقلال برای قهرمانی می‌جنگد اگر استقلال برای برد بازی کند ما هم کارهایی انجام خواهیم داد. پیش از این گفتم که یک دیدار را از بازی‌های مقابل استقلال و سپاهان را می‌بریم و در دیدار هفته پایانی هم تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد و دست خالی از تهران بازنخواهیم گشت.

عابدینی در مورد صحنه‌ای که حاج‌صفی با دست توپ را لمس کرد و خطای پنالتی به سود داماش گرفته شد، خاطرنشان کرد: بازیکنان سپاهان واقعاً جنگیدند در صحنه‌ای که حاج‌صفی با دست توپ را زد نمی‌توان اظهارنظر کرد باید فیلم را به دقت نگاه کرد. متوسل‌زاده پشت سرش بود و شاید در آن لحظه فکر کرده که توپ به او برسد برخی بازیکنان کارهایی می‌کنند که نمی‌توان تحلیل کرد من هیچ تحلیل برای آبشار او ندارم. عملاً باید داور به او کارت قرمز نشان می‌داد.

وی ادامه داد: پس از بازی صحبت‌هایی را شنیدم اما در جریان این مسائل نیستم و دوست ندارم که چنین مسائلی بشنوم. استنباطم این است که در آن لحظه بازیکن به فکر خاصی نبوده است. من در آن صحنه درست در جایی بودم که اشراف داشتم و همانجایی بودم که فردوسی‌پور دوست ندارد آنجا باشم.

 

مدیرعامل باشگاه داماش درباره اخراج بازیکنش گفت: این هم یک فالی است که باید در مقابل تیم‌های بزرگ برای ما به وجود آید. کارت زرد دوم اصلاً کارت نداشت. در برنامه 90 هم مطمئن هستم این صحنه نشان داده نمی‌شود. اگر به ضرر ما بود بررسی می‌کردند اما حالا که به سود ماست به این موضوع نمی‌پردازند. کارشناسان این برنامه هم صحبت‌های کلیشه‌ای مطرح می‌کنند و عسگری آنها را تهدید می‌کند و آنها هم از داوران حمایت می‌کنند.

وی افزود: ‌بحث داوری خوب بود، داور به جای 5 دقیقه، 7 دقیقه وقت اضافه گرفت که خود 90 دقیقه بازی 91 دقیقه شد و در واقع بازی 98 دقیقه برگزار شد. سوت‌های داور دلسوزانه برای سپاهان و خشن برای ما بود. البته من تورج را دوست دارم همه که ما را زدند بگذارید او هم مارا بزند. دمش گرم.

 

عابدینی درباره وضعیت خرید باشگاه‌ داماش تصریح کرد: دو سه نفر برای خرید باشگاه جلو آمدند و این طبیعی است البته ما روی برخی افراد حسابی باز نمی‌کنیم چون می‌آیند عکسی می‌گیرند و می‌روند بعد هم التماس دعا اگر نیایند بهتر است، اما روی دو گروه حساب باز کردیم و طی امروز و فردا با آنها وارد مذاکرات جدی می‌شویم و تا هفته آینده این موضوع قطعی می‌شود.

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید