وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : مدیرعامل باشگاه داماش گیلان گفت: تعدادی از هواداران ما سرشان در دربی شمال شکست و شانس آوردیم کسی در این بازی کشته نشد.

به گزارش وارش اسپرت-تارنمای هواداران داماش گیلان عابدینی در گفت و گو با برنا می گوید، رفتار رئیس کمیته انضباطی در این مسابقه حیرت آور بوده است.

 

*دربی شمال که به تساوی بدون گل منجر شد، چندان زیبا از آب در نیامد؟

دربی همیشه حساسیت های خاص خودش را دارد و به همین دلیل بازی داماش و ملوان اغلب اوقات زیبا نمی شود و حساسیت های آن بر متنش غلبه می کند. هر دو تیم نیاز به برد داشتند و به دنبال این بودند تا امتیازات کامل را کسب کنند که این اتفاق رخ نداد و امتیازات تقسیم شد.

 

متن کامل در ادامه مطلب

*حواشی این بازی هم زیاد بود و تصاویر شکسته شدن شیشه اتوبوس‌‌ها و مجروح شدن تماشاگران تیم داماش هم منتشر شد.

حاشیه های این بازی واقعا زیاد بود و نمی شود آن را کتمان کرد. اتفاقاتی افتاد که واقعا دردآور بود و جای تاسف داشت. علاوه بر این که شیشه اتوبوس بازیکنان شکسته شد، طرفداران ملوان شیشه اتوبوس کسانی را هم که از رشت آمده بودند را شکستند.سال گذشته از هواداران ملوان عذرخواهی کرده بودم اما چرا اسماعیل حسن زاده به عنوان رئیس کمیته انضباطی که ناظر این دیدار بود از آشوبگرانی که این کارها را انجام دادند، تشکر کرد؟! تشکر بابت این که طرفداران ملوان فحاشی کردند؟!

 

*جرقه این اتفاقات از کجا زده شد؟

جایی که طرفداران ملوان از لیزر استفاده کردند و بی دلیل به بازیکنان ما فحاشی شد. داور می توانست آن موقع بازی را متوقف کند اما این کار را انجام نداد و در لحظات پایانی هم پنالتی ما را نگرفت. تعدادی از هواداران ما سرشان شکسته شد و شانس آوردیم که در این دربی کشته ندادیم! نباید صورت مساله را پاک کرد و حرف های کلیشه ای زد.

 

*اما چند سال است در دربی استقلال و پرسپولیس هم چنین چیزی دیده نمی‌شود.

حساسیت های این دیدار بین طرفداران دو تیم بیشتر از دربی سرخابی ها است و مشکل دو شهر هم فقط در فوتبال است. به غیر از فوتبال در سایر حوزه ها مثل گردشگری و مسائل دیگر چنین چیزی دیده نمی شود اما فوتبال در شمال به جای نزدیک کردن مردم، باعث تفرقه شده است. دیگر نمی دانم باید چه بگویم و خودم هم از وضعیت بیزار هستم.

 

*در جایی عنوان شده تماشاگران این رقابت، مجسمه مرحوم سیروس قایقران را پایین آورند.

مرحوم قایقران در ورزش ایران اسطوره است و این موضوع بر کسی پوشیده نخواهد بود. باید بگویم لزومی ندارد طرفداران داماش این کار را انجام بدهند و به همین خاطر از این بابت مطمئن هستم. احتمال دارد طرفداران ملوان در حین انجام فعالیت های خود، این کار را هم انجام داده باشند!

 

*بازیکنان داماش اعلام کردند در صورت ادامه مشکلات مالی امکان اعتصاب از سوی آنها وجود دارد. شما چه نظری دارید؟

بازیکنان داماش تا الان هم واقعا مردانه پای تیم ایستادند و آنها حق دارند پول های خود را بگیرند. می توانم به بازیکنان بگویم خبرهای خوبی در راه است تا مقداری از شرمندگی آنها خارج شویم.

 

*پیگیر وضعیت علیرضا جهانبخش در لیگ هلند هستید؟

بله. با جهانخبش ارتباط داریم و سرمربی نایمخن نیز از توانایی های او تعریف و تمجید کرده است. علی تازه در ابتدای راه است و می تواند جزو فوتبالیست های آینده دار فوتبال ایران باشد.

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید