در حالی که ظهر روز شنبه با حضور مدیران باشگاه های لیگ برتر، اعضای جدید مجمع سازمان لیگ مشخص شدند، مهمترین نکته در میان اسامی، عدم حضور امیر عابدینی بود!

به گزارش وارش اسپرت -تارنمای هواداران داماش گیلان، پس از اعتراض هایی که در ماه های اخیر به حضور امیر عابدینی (با توجه به عدم مسئولیت وی در هیچ باشگاهی) در مجمع سازمان لیگ می شد، در انتخابات جدید این مجمع نامی از عابدینی به چشم نمی خورد.

 

عابدینی یکی از افراد حاضر در مجمع سازمان لیگ بود که اظهارنظرهای خود راجع به اتفاقات مختلف لیگ بی پرده بیان می کرد و اخیرا نیز حاشیه هایی با توجه به صحبت های وی، بین مدیران تیم استقلال و او به وجود آمده بود.

 

این در حالی است که امیر عابدینی همواره در طی پنج سال مدیریتش بر باشگاه داماش با موضعی بالا به پایین به این تیم نگاه می کرد و ماندنش را در این تیم تنها از روی عشق می دانست که هیچ عایدی برایش در میان نخواهد داشت!

 

اما امروز با کنار گذاشتن مهندس از عضویت در مجمع هیت رییسه سازمان لیگ به عابدینی نشان داد که در این مدت پنج ساله طرفین حداقل به یک اندازه از کنار هم بودن ذی نفع بوده اند و شاید هم شخص عابدینی سود بیشتری را برده باشد.

 

بد نیست حالا که امیر عابدینی سرش حسابی خلوت شده و برگشته به روزهایی که داماش را نداشت و دوباره دارد روزهای بازنشستگی اش از فوتبال را می گذراند، کمی تفکر کند و ببیند کجای کارش لنگ زده که حالا نه داماش روزگار خوبی دارد و نه شخص مهندس!/خزراسپورت

 

 

 امیر عابدینی، داماش، هیات رئیسه فدراسیون فوتبال ایران، سایت داماش، دیار وارش، داماش گیلان،