وارش اسپرت-تارنمای هواداران داماش گیلان: چند نفر از بازیکنان ما خودخواه و مغرور هستند و پیش از دیدار با پرسپولیس با مصاحبه‌های خود جو تیم داماش را حسابی به هم ریختند.

به گزارش وارش اسپرت امیر عابدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره استعفای خود از مدیرعاملی باشگاه داماش گیلان اظهار داشت: استعفای خودم را هفته گذشته به صورت غیرعلنی به مقامات مسئول داده بودم اما شب گذشته به دلیل مشکلات مالی که روی دوشم بود و همچنین داستان‌های فسادی که در این چند وقت اخیر مطرح شده و من را از فوتبال دلزده کرده بود، آن را علنی کردم. من در نامه‌ای به استاندار گیلان خواستم که باشگاه داماش را تحویل بگیرد تا این تیم از هم نپاشد.

 

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان در مورد اینکه پیش از این گفته بود داماش همانند فرزندش است و اکنون چرا می‌خواهد از فرزندش جدا شود، عنوان کرد: وقتی پدر خانواده می‌بیند، توانایی نگهداری فرزندش را ندارد، او را سر راه قرار می‌دهد تا هم خودش و هم فرزندش از گرسنگی نمیرند. من هیچ راهی نداشتم جز اینکه داماش را به استانداری گیلان تحویل دهم.

 

عابدینی ادامه داد: چند نفر از بازیکنان ما خودخواه و مغرور هستند و پیش از دیدار با پرسپولیس با مصاحبه‌های خود جو تیم داماش را حسابی به هم ریختند. من نمی‌توانم هم با مسئولان برای گرفتن پول درگیر شوم و هم با بازیکنان. سن بسیاری از این آقایان به اندازه نیمی از عمر خدمتی من است اما برخی مسائل را رعایت نمی‌کنند. من به سختی پولی را به تیم تزریق کردم اما اینگونه مورد بی‌مهری برخی بازیکنان قرار گرفتم.

 

وی اضافه کرد: فکر می‌کنید چرا علی دایی پس از هر گل تیمش از شادی سر از پا نمی‌شناخت و فکر می‌کرد قهرمان رژیم صهیونیستی را شکست داده است؟ چون امروز داماش صاحب شخصیت و هویت شده است که اینگونه پیروزی مقابل آن حریف را شاد می‌کند.

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان با اشاره به ساختار این تیم عنوان کرد: مدت‌ها است در کارهای داماش دخالت نمی‌کنم و شما می‌بینید از سرمربی تیم و سرپرست گرفته تا بازیکنان بومی هستند. چرا محمدرضا مهدوی مصاحبه می‌کند که تاکنون پول 3 فصل گذشته‌اش را از داماش دریافت نکرده است؟ آقای مهدوی! شما همه پول‌تان را گرفته‌اید. من نوشته‌ام که هر مدیری که به داماش بیاید باید 40 درصد از قرارداد سال گذشته مهدوی را کم کند. آقای مهدوی! شما 500 میلیون تومان از داماش گرفته‌اید.

 

عابدینی با انتقاد از مصاحبه‌های بازیکنان داماش گیلان پیش از دیدار مقابل پرسپولیس تصریح کرد: وقتی کاپیتان تیم اینگونه صحبت می‌کند از سایر بازیکنان چه انتظاری باید داشته باشیم؟ شما (بازیکنان) عرضه نداشتید از شهرام قویدل پول‌تان را بگیرد و حالا من باید تاوان آن را بدهم؟ از قویدل 4 میلیارد چک در دست دارم که این 4 میلیارد به یک و نیم میلیارد پول می‌فروشم و به بازیکنان داماش می‌دهم.

وی خاطرنشان کرد: روز بازی محمد آبشک در زمین راه می‌رفت و 4 پاس سالم نمی‌توانست بدهد. شادابی از تیم ما گرفته شده بود و تنها ابوالفضل حاجی‌زاده و رضا کاردوست در تیم بازی می‌کردند اما سایر بازیکنان زیر صفر بودند. به نظرم داماش روز گذشته ترسو بازی کرد.

 

مدیرعامل داماش در پایان تصریح کرد: اکنون دیگر اسمی از استیل‌آذین نمانده در صورتی که حسین هدایتی بهترین مربیان از جمله علی پروین و مهاجرانی را به کنار این تیم آورده بود. علت ماندگاری داماش هم امیر عابدینی نبود بلکه هویت گیلانی این تیم بود اما وقتی می‌بینم هویت گیلانی در حال از بین رفتن است چاره‌ای چون خداحافظی با این تیم ندارم.

 

*عابدینی: هیئت مدیره هم یک ماه فرصت دارد تا جانشینی برای من پیدا کند / داور باید دایی را اخراج می کرد

 

به گزارش وارش اسپرت امیر عابدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد دیدار روز گذشته با پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس خیلی خوب بازی کرد و روز خوب فوتبالی پرسپولیس و روز بد ما بود، ما فوتبالی به پرسپولیس باختیم زیرا آنها بهتر از ما بودند اما احساس می‌کنم نیمکت پرسپولیس ظرفیت لازم را ندارد، برخوردهایی روی نیمکت پرسپولیس شاهدیم که در تاریخ این باشگاه سابقه نداشته است و باعث وهن شده است. تماشاگران کم‌کم از پرسپولیس جدا می‌شوند.

 

وی ادامه داد: هر جای دنیا بازی روز گذشته برگزار می‌شد دو نفر از پرسپولیس اخراج می‌شدند که به دلیل عدم مدیریت فدراسیون و ترس و وحشت این سیستم از برخی آدمها مثل دایی و رویانیان ظاهرا این اتفاق نیفتاد.پرسپولیس فوتبالی ما را برد اما روز بد حاشیه و نیمکت پرسپولیس بود. اگر علی دایی یک بار دیگر فیلم بازی را ببیند متوجه رفتارش خواهد شد.

 

عابدینی تصریح کرد: من نه به عنوان مدیر عامل داماش بلکه به عنوان عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ و مجمع فدراسیون فوتبال می‌گویم. داور چهارم لیاقت و قاطیت نداشت، او بعد از رفتار دایی باید این مسئله را به داور گزارش می‌کرد تا علی دایی را اخراج می‌کرد. من تصورم می‌کنم نوع رفتارهایی که دیروز در ورزشگاه انجام شد، نوع رفتاری بود که بین پرسپولیس با یک تیم اسرائیلی انجام می‌شد، انگار ما از اسرائیل آمده بودیم. آقای دایی برد برای شما اینقدر ارزشمند است که هر رفتاری را انجام می‌دهید؟ خیلی سعی کردم به دایی چیزی نگویم اما اکنون تصور می‌کنم اگر به دایی چیزی نگویم در حقش دشمنی کردم. آقای دایی مگر داور چهارم چه جرمی مرتکب شده بود که به او پرخاش کردید؟

 

عابدینی تاکید کرد: هادی دزفولی یکی از بهترین و با شرفترین داوران است. او خودش فوتبالیست و داور قدیمی بوده که شان آدم ها حفظ نشد. من هنوز هم می‌گویم داماش بد بازی کرد و باخت ما مثل یک تیم محلی بازی کردیم. فقط یک نفر از هافبک های ما هافبک بود. خوب بازی نکردیم و باختیم. دلیل این مسائل هم مشخص است، پول و امکانات نداریم یک اردوی مناسب نمی‌توانیم برویم، حتی لباس مناسب هم نمی‌توانیم بخریم، من چندروز پیش استعفایم را به هیئت مدیره دادم و استعفایم ربطی به هیئت مدیره ندارد.هیئت مدیره هم یک ماه فرصت دارد تا جانشینی برای من پیدا کند. از این جامعه فوتبال بریده‌ام. نمی‌خواهم دیگر شاهد افتضاحات برخی از آقایان در فوتبال باشم.

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید