وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : مدیرعامل باشگاه داماش با بیان این که برای اداره این باشگاه در فصل آینده دو پیشنهاد ارائه شده است، گفت: قرار است که خود شرکت امیر منصور آریا داماش را اداره کند.

 

به گزارش وارش اسپرت به نقل از ایسنا، امیر عابدینی درباره آخرین وضعیت مالکیت باشگاه داماش اظهار کرد: فعلا که هیچ خریداری نیست و قرار است خود شرکت امیر منصور آریا با نظارت قوه قضاییه داماش را اداره کند. البته دو راهکار برای اداره باشگاه در فصل آینده ارائه شده که بسیار مفید هستند.

وی در ادامه دو راهکاری را که از سوی ناظر قضایی مستقر در شرکت امیر منصور آریا ارائه شده این گونه، توضیح داد : نخستین راهکار این است که بخش‌هایی از شرکت در باشگاه سرمایه‌گذاری کنند و چون درآمدزا هستند باشگاه را تحت پوشش قرار دهند و سهامدارش باشند. راهکار دوم این است که شرکت‌ها، باشگاه‌ را زیر مجموعه خود قرار ندهند ، ولی به آن کمک کند. همچنین چند مورد تجاری برای باشگاه ایجاد کنند که بتواند در بخش‌های تجاری فعال باشد.

 

عابدینی درباره وضعیت خودش در باشگاه داماش هم گفت: اکنون بحث ماندن یا نماندن من مطرح نیست. من هم نه می‌خواهم بگویم می مانم و نه می‌خواهم بگویم نمی‌مانم. فعلا در حال اخذ یک تصمیم اساسی هستم. اکنون مقداری خسته و بیمارم و ادامه کار برایم مشکل است، اما اگر ببینم با رفتنم باشگاه وارد بحران می‌شود، مجبور می شوم که بمانم.

 

وی درباره ترکیب فصل آینده تیمش هم خاطر نشان کرد: شنبه آینده به رشت می روم که درباره ترکیب تیم تصمیم گیری کنیم . فعلا آن چه مشخص است این است که به ترکیب کادر فنی دست نمی زنیم و افشین ناظمی با همکارانش همچنان هدایت تیم را بر عهده خواهند داشت. ما به 90 درصد بازیکنانمان هم نیاز داریم و با این که قرارداد 10 بازیکن ما تمام شده است قصد داریم همه آنها را حفظ کنیم. بازیکنان ما هم طوری نیستند که همگی بخواهند تیم را ترک کنند. فعلا به جز جهانبخش که برای ادامه تحصیل و فوتبالش راهی خارج کشور می‌شود، خروج بازیکن دیگری از داماش قطعی نیست.

عابدینی افزود: فعلا باید تکلیف تیم را مشخص کنیم و حق و حقوق فصل قبل بازیکنان و بخشی از قرارداد فصل بعد آنها را بپردازیم تا پس از آن برای حفظ آنها تلاش کنیم. پنج یا شش بازیکن ما مورد نظر باشگاه‌های دیگر هستند، اما در شرایطی نیستیم که اجازه دهیم از تیم جدا شوند.

 

وی درباره آخرین وضعیت مالک قبلی داماش هم گفت: قویدل بخشی از تعهداتش را پذیرفته و قبول کرده که نسبت به آن اقدام کند. اعتقاد دارم که او تمام تلاشش را می‌کند که به تعهداتش عمل کند.

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید