به گزارش وارش اسپرت امیر عابدینی در گفت و گو با اوج نیوز، درباره مشکلات داماش گیلان و وضعیت مدیریت آن اظهار داشت:من هم مثل تمام اعضای باشگاه و هواداران دوست دارم مشکلات تیم هرچه زودتر حل شود. دوست دارم شهرام قویدل بماند و مشکلات حل شود اما با این وضع نمی شود.

 

وی ادامه داد: فوتبال همه اش هزینه است و قویدل قطعا تا حدی دوام می آورد. وقتی هم که پول نمی دهد همه در رویش می ایستند، از من امیر عابدینی گرفته تا پایین ترین فرد باشگاه. حالا که نتوانسته مشکلات را حل کند بهترین راهش این است که برود. چند روز دیگر شب عید است و باید تکلیف باشگاه مشخص شود.

 

مدیرعامل باشگاه داماش همچنین گفت: من که مشکل ندارم اینقدر به حواشی دامن بزنم. 6 سال در بخش خصوصی فعالیت کردم اما تاکنون چنین مشکلاتی نداشتم. رشت استحقاق و پتانسیل زیادی دارد و دیگر نمی شود سکوت کرد.

 

وی در پاسخ به این سوال که بالاخره تکلیف داماش چه می شود، عنوان کرد: قطعا تا هفته آینده همه چیز مشخص می شود. دو مشتری برای خرید امتیاز باشگاه جلو آمده و دلم می خواهد قویدل یا رضایت بدهد و برود و یا پول تامین کند تا مشکلات حل شود. قبل از عید همه چیز مشخص می شود. تیم ما با سه تیم پایین جدول بازی دارد و امیدواریم در جدول بالاتر هم بیاییم اما با این مشکلات نمی شود.

 

عابدینی درباره اینکه گفته می شود دلیل برکناری درخشان این است که خودش می خواهد تیم را هدایت کند، عنوان کرد: من اگر می خواستم این کار را کنم که درباره هرندی می کردم. اصلا چرا درخشان را آوردم؟ از همان اول ناظمی را می گذاشتم. کنار گذاشتن مربی که از 11 بازی 9 امتیاز گرفته که این همه روضه خوانی و مرثیه خوانی ندارد! مگر من با درخشان پدرکشتگی دارم؟ به الان نگاه نکنید که رفیق مالک شده است؛ درخشان با من رفیق بود و شام را با ما می خورد!

او تاکید کرد: وقتی تیم باخت به قویدل زنگ زدم و گفتم می خواهی چکار کنی که گفت هر تصمیمی می خواهی بگیر. من می خواستم با درخشان رودررو حرف بزنم که هواداران رفتند سر تمرین و اجازه ندادند درخشان تیم را تمرین دهد. من اگر به جای درخشان مربی نیاوردم چون پول نداشتیم. به هر حال برخی بعد از 30 سال حضور در فوتبال 4 تا رفیق دارند که پول بگیرند و برایشان تبلیغ کند و علیه ما بنویسند.

 

عابدینی درباره مشکلات مالی داماش افزود: همه فکر می کنند ما پولداریم. باور کنید طلبکاران زیادی داریم. حسن رودباریان گلر ملی ما این همه برای ما زحمت کشیده، تا الان ده میلیون تومان هم به او نداده ایم. میلاد فراهانی به من گفت 3 میلیون تومان قرض بده، نداشتم به او بدهم. نیکبخت در رشت در هتل زندگی می کرد اما نتوانستیم پول هتلش را بدهیم، رفت. او قبل از اینکه مسائل چاقو کشی برایش پیش بیاید می خواست برود. حالا هم باید تمام پولش را تمام و کمال بدهیم. در اطراف صدا و سیمای رشت هم یک آدم دلال است که به او پول داده اند علیه من تبلیغ کند.

 

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید