وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : مدیرعامل داماش گیلان از مشخص شدن وضعیت این باشگاه گیلانی تا روز شنبه هفته آینده خبر داد و گفت: شهرام قویدل دیگر مالک باشگاه نیست.

 

به گزارش وارش اسپرت امیر عابدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص وضعیت مالکیت باشگاه داماش گیلان اظهار داشت: تکلیف مالکیت باشگاه داماش شنبه مشخص می‌شود. در جلسه دیروز (چهارشنبه) قرار بر این شد که قویدل کنار برود و بخشی از بدهی‌ها را بدهد اما من اعلام کردم که وی باید عمده بدهی‌های باشگاه را پرداخت کند.

وی افزود: ما روز شنبه صورتجلسه را امضا و آن را تحویل مقام قضایی می‌دهیم. با توجه به این شرایط در حال حاضر هیچ اسپانسری نداریم و باید دنبال یک اسپانسر باشیم.

 

مدیرعامل باشگاه داماش با بیان اینکه پیش از این اعلام کرده بود که طبق قرارداد شهرام قویدل (خریدار داماش) کنار خواهد رفت، اضافه کرد: من حتی به برنامه 90 هم مدارکی را فرستاده بودم که با توجه به بندهای قرارداد، اگر قویدل نتواند به تعهداتش عمل کند باید کنار برود. به خیلی از رسانه‌ها نیز مدارک را فرستادم ولی کسی آنها را منتشر نکرد. یکی از سایت‌ها هم که توسط قویدل وعده و وعید شنیده بود از او حمایت می‌کرد!

وی خاطرنشان کرد: برای اینکه قویدل در آینده با مشکلی مواجه نشود به وی گفتم تو بچه‌داری برو حساب و کتاب مردم را پرداخت کن. متاسفانه الان چند چک او هم در دست ماست که معلوم نیست چطور باید پرداخت شود.

مدیرعامل داماش با بیان این جمله که «کسی که می‌خواهد یک تیم را بخرد باید تمام جوانب آن را در نظر بگیرد»، خاطر نشان کرد: در جلسه دیروز شکری، وکیل باشگاه پرسپولیس نیز حضور داشت و به او گفتم هزینه تیم‌هایی که برای فرار از سقوط می‌جنگند 9 میلیارد تومان است که این موضوع را باید خریدار داماش می‌دانست.

عابدینی با تاکید بر اینکه قویدل دیگر مالک باشگاه داماش نیست، گفت: باشگاه داماش از ابتدا برای ما بود اما قویدل با وعده و وعید اعلام کرد که داماش را می‌خرد. او باید تمام هزینه‌ها را پرداخت می‌کرد ولی هنوز این کار را نکرده است.

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید