وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم درباره تجمع عده‌ای در مقابل شرکت صدرا اظهار داشت: این افراد طلبکاران باشگاه داماش نیستند بلکه طلبکاران شرکت صدرا هستند.

به گزارش وارش اسپرت به نقل از تسنیم وی درباره اظهارات قویدل که عنوان کرده می‌تواند عابدینی را برکنار کند گفت: او قانون را نمی‌داند که چنین حرفی زده است. در قرارداد فی‌مابین آیتم‌هایی وجود دارد که من به قویدل توصیه می‌کنم بند‌های 3،4،5 آن را بخواند. من فروشنده باشگاه بودم اما با شرایطی خاص و زمانی که شرایط بیع جاری نباشد قرارداد فسخ می‌شود.

مدیرعامل باشگاه داماش خاطرنشان کرد: طبق قرارداد قویدل نباید تا آخرسال، دیونی داشته باشد و باید طلب بازیکنان و همچنین چک‌های قوه‌ قضائیه را پرداخت کند اما این تعهدات انجام نشده و چک‌های او برگشت خورده است. به همین دلیل ‌می‌توانم تشخیص دهم تا آخر سال چه اتفاقی خواهد افتاد.

 

عابدینی تصریح کرد: نیازی نیست او مرا برکنار کند. قویدل دیون خود را پرداخت کند، خودم خواهم رفت. من 3 بار استعفا دادم اما چرا او این استعفا را قبول نکرد؟ قویدل حتی اگر من استعفا بدهم هم نمی‌تواند در این باره تصمیم‌گیری کند چرا که باشگاه داماش مایملک او حساب نمی‌شود و استعفای من را هم جای دیگری باید قبول کند.

وی درباره اظهارات قویدل پیرامون پرداخت‌های انجام شده از سوی او گفت: رسول زارعی مسئول مالی و خانم آریانا مسئول حسابرسی داماش می‌توانند اعلام کنند که رقم واقعی پرداخت‌ها چقدر بوده است. قویدل دروغ می‌گوید. او تاکنون 900 میلیون برای خرید تیم پرداخت کرده است. ضمن آنکه 3 میلیارد و 300 میلیون به ما پول داده و مقداری را هم خرج کشتی کرده است. از این میزان 2 میلیارد تومان به بازیکنان پرداخت شده و مابقی نیز صرف هزینه‌هایی چون سفر و دیگر مسائل مربوط به تیم شده که اسناد و مدارک در این باره گویا هستند.

عابدینی تاکید کرد: در این مدت کوتاه قویدل 40 دروغ گفته است. او به ما گفته بود تا 30 بهمن یک‌ونیم میلیارد تومان پرداخت خواهد کرد که این پول در همان زمان هم 2 ماه دیرتر از موعد مقرر بود با این حال هنوز هم این رقم پرداخت نشده است.

 

مدیرعامل باشگاه داماش خاطرنشان کرد: من به این دلیل عصبانی شدم و فریادم درآمد که دیدم مردم جلوی من را می‌گیرند و بعضی از آنها فکر می‌کنند من مالک شرکت صدرا هستم در حالی که به آنها توضیح دادم ما تنها باشگاهداری می‌کنیم. من وقتی چک‌های برگشت خورده و توهین‌های مردم را دیدم ناراحت شدم. اکنون ما چک‌های برگشتی به مبلغ 600 میلیون را داریم. ضمن آنکه تنها30 درصد مبلغ قرارداد بازیکنان پرداخت شده است.

وی افزود: بودجه داماش برای این فصل 12 میلیارد بوده در حالی که قویدل می‌گوید این بودجه 7/5 میلیارد بوده که این حرف واقعیت ندارد.

مدیرعامل باشگاه داماش خاطرنشان کرد: تیم ما فردا با گهر بازی دارد و من به این آقا می‌گویم چرا با رفتار بچه‌گانه خود باشگاه را مضمحل می‌کنید. قویدل قدرتی نیست که بخواهد مرا برکنار کند. او 2 راه پیش‌رو دارد یکی راهکار دشوار و دیگری راه‌ آسان‌تر که این است که پول بازیکنان را بدهد و من خودم استعفا دهم.

وی در پایان گفت: مالک شرکت صدرا بهرام قویدل است و نه شهرام قویدل.

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید