وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : در نشستی که دیروز (شنبه) با قویدل داشتم، به راهکارهای مختلفی فکر کردیم و به این نتیجه‌ رسیدیم که فرد ثالثی پیدا شود که با توافق داماش را بخرد.

به گزارش وارش اسپرت ، امیر عابدینی مدیرعامل باشگاه داماش گیلان در گفتگو با ایسنا گفت : تنها مشکل مالی داماش را به این روزگار دچار کرده است. ما اکنون در شرایط بحرانی به سر می‌بریم و سیستم‌ مالک فعلی قادر به پرداخت مطالبات نیست. من پای حرفی که زده‌ام ایستاده‌ام، اگر قویدل دیون باشگاه را پرداخت کند. من هم به دنبال راهکاری می‌گردم که با اجازه دستگاه قضایی داماش را به فرد ثالثی بفروشیم.

 

عابدینی همچنین گفت: من نمی‌توانم به سادگی از باشگاه کنار بروم و مالک فعلی هم نمی‌تواند مدیرعامل تعیین کند، چون در واقع مالک نیست. داماش به صورت یک شرکت ثبت نشده است که سرمایه‌گذار فعلی بتواند خود را مالک بداند. با این وضعیت داماش در فصل آینده نمی‌تواند در لیگ برتر بماند. بر اساس قرارداد فعلی سرمایه‌گذار باید دیون را پرداخت کند و باشگاه به نامش شود.

 

در ادامه عابدینی گفت: قویدل می‌گوید چرا در داماش سرمایه‌گذاری کرده است، وقتی نمی‌تواند مالک باشد. من هم به او می گویم که او با این سرمایه‌گذاری از برند معنوی داماش استفاده کرده است. آقایانی که در باشگاه سرمایه‌گذاری کرده‌اند از ناحیه تبلیغات پنج برابر سرمایه‌ خود را کسب کرده‌اند. به این می‌گویند برندسازی در حوزه ورزش.

 

وی ادامه داد: مساله‌ای که در داماش صورت گرفته مانند این است که یک شرکت اسپانسر پیراهن یک باشگاه شود. مثلا اگر باشگاه داماش امسال تیم کشتی داشته است، آیا آقای قویدل مالک یک تیم کشتی است؟ من می گویم خیر. او فقط یک اسپانسر یک تیم کشتی بوده است. او می‌تواند مالک باشد به شرط این که چک هایش را پرداخت کند.

عابدینی درباره مبلغ بدهی قویدل در داماش گفت: سرمایه‌گذار فعلی اگر می‌خواهد مالک باشد باید تا اسفند سال آینده حداقل 22 میلیارد تومان پرداخت کند. مالک معنوی داماش مردم هستند. مگر می‌شود آنها را ندیده گرفت؟ اگر داماش سقوط کند، دیگر ارزشی ندارد. قویدل باید پنج و نیم میلیارد تومان به قوه قضاییه به عنوان امین اموال بدهد و پنج و نیم میلیارد تومان هم بدهی باشگاه است که باید پرداخت شود. اگر قویدل بخواهد در سال بعد هم تیمداری کند باید حداقل 12 میلیارد تومان هم برای آن بودجه در نظر بگیرد.

 

مدیرعامل باشگاه داماش در ادامه گفت: با خرید و فروش یک یا دو خودرو و تامین 500 میلیون تومان نمی‌شود تیمداری کرد! من هیچ پدر کشتگی با قویدل ندارم، اما مساله این است که با این سیستم‌ نمی‌شود تیمداری کرد. درآمدهای باشگاه‌ها باید منبع مشخص داشته باشد. اگر بحث چای درست می‌شد، قویدل درآمد داشت، اما این اتفاق نیفتاد. حتی اگر بحث «تامین رفع خودرو» درست شود باز هم پول مردمی است که می‌خواهند خودرو بخرند که البته با این وضع بعید است که دیگر پولی بدهند.

عابدینی درباره شخص ثالثی که قرار است داماش را خریداری کند، گفت: این نفر سوم پیدا شده است، اما مذاکره‌اش با قوه قضاییه منوط به تسویه حساب قویدل است. سرمایه‌گذار جدید بومی گیلان است و مورد تایید هیات فوتبال این استان قرار دارد.

وی همچنین گفت: قویدل گفته است 900 میلیون تومانی که تاکنون برای داماش هزینه کرده را به او پس بدهند تا از داماش برود. البته این حرف او تا حدودی به حق است، اما مساله این است که او باید بدهی‌هایش را پرداخت کند.

 

عابدینی در ادامه درباره شایعه‌ ارتباط فشارها برای برکناری او از داماش با پرونده‌ شرکت «امیر منصور آریا» ، گفت: من به همراه مقامات قضایی به زندان اوین رفتم تا مجوز واگذاری داماش را بگیرم. من که مثل برخی از آقایان یک سال در زندان نبودم. پرونده‌ شرکت امیر منصور آریا 12 هزار صفحه داشت که حتی یک کلمه هم از من در آن نامی برده نشده است. پس من آدم سالمی هستم. 32 سال است که در این کشور مدیریت می‌کنم، اما برخی اراجیف می‌بافند.

وی در پایان اظهار کرد: من حاضرم همین امروز از داماش کنار بروم، اما به شرطی که سرمایه‌گذار باشگاه دیون خود را بپردازد. من مثل آقایان به خاطر کلاهبرداری و خیانت در امانت زندان نبوده‌ام که مشکلی داشته باشم.

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید