وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: رویانیان به من پیشنهاد داد که مدیریت کلان باشگاه در اختیار وی باشد و من مدیریت فوتبال پرسپولیس را بر عهده بگیرم اما مدیریت فوتبال پرسپولیس را هنوز نپذیرفته ام.

به گزارش وارش اسپرت به نقل از باشگاه خبرنگاران امیر عابدینی مدیرعامل باشگاه داماش گیلان با بیان مطلب فوق افزود: باشگاه داماش گیلان بودجه برای تامین هزینه هایش را ندارد. به خاطرهمین تمرینات تیم های پایه مان را تا اطلاع ثانوی تعطیل همچنین اردوی این تیم را لغو کردیم.

 

وی اظهار داشت: تیم ما در هفته شانزدهم میهمان سایپای کرج است. بر این اساس برای تامین هزینه سفر به کرج اردوی استانی تیم های پایه مان را لغو کردیم. به هر حال همه مسئولان داماش گیلان تلاش می کنند که مشکلات مالی باشگاه برطرف شود. همچنین ما هنوز امید خود را برای برطرف شدن مشکلات مالی از دست ندادیم.

 

وی در ادامه بیان کرد: اکثر باشگاه ها 40 تا 50 درصد قرارداد‌های بازیکنان را پرداخت کردند. اگر بدهی‌های فصل گذشته نبود ما الان از لحاظ مالی مشکل نداشتیم و شرایطمان مانند دیگر تیمها طبیعی بود.

عابدینی عنوان کرد: همه بدهی های باشگاه داماش مربوط به زمان مدیریت قویدل است .اگر وعده و وعیدهای قویدل نبود و 11 بازیکن در زمان قویدل جذب نمی شدند هم اکنون وضعیت تیم داماش بهتر بود.

 

مدیرعامل داماش گیلان عنوان کرد: بازیکنان ما درصد زیادی از قراردادشان را گرفتند اما بازیکنان سابقمان هنوز قرارداد‌های فصل گذشته را نگرفتند و ما نتوانستیم با آنها تسویه حساب کنیم.

وی بیان کرد: هیأت فوتبال استان گیلان نه تنها از تیم داماش حمایت مالی نکرده بلکه از حساب باشگاه پول برداشت کرده است. مسئولان فوتبال استان گیلان 700 میلیون از پولی که سازمان لیگ به حساب باشگاه داماش ریخته بود برداشت کردند. آنها این کار را با لابی و بدون اجازه از حساب باشگاه پول برداشت کردند.

 

مدیرعامل داماش گیلان بیان کرد: ما ورزشگاه عضدی را ساختیم و هزینه های این ورزشگاه را تقبل کردیم مسئولان هیأت فوتبال استان گیلان طلب باشگاه داماش را نمی دهند و در عوض پول از حساب باشگاه بر می دارند.
وی اظهار داشت: به هر حال ما یاد گرفتیم که مشکلات را مدیریت کنیم.

وی درباره پیشنهاد رویانیان به وی برای حضور در مدیریت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: رویانیان همیشه به من لطف دارد. رویانیان دریک تماس تلفنی از من خواست که به پرسپولیس کمک کنم.

 

عابدینی بیان کرد: رویانیان به من پیشنهاد داد که مدیریت کلان باشگاه در اختیار وی باشد و من مدیریت فوتبال پرسپولیس را بر عهده بگیرم.

وی در ادامه اظهار داشت: به هر حال من باید در ابتدا مشکلات داماش را سر و سامان بدهم تا بتوانم به رویانیان در تیم پرسپولیس کمک کنم.

رویانیان مدیر با جرأتی است که قصد دارند از مدیران با تجربه در باشگاه پرسپولیس استفاده کند.

عابدینی عنوان کرد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته قرار بود جلسه‌ای با رویانیان داشته باشم که تصمیم را برای حضور در پرسپولیس اتخاذ کنم اما به دلیل بازی پیشکسوتان پرسپولیس مقابل آث میلان این جلسه به تعویق افتاد. به هر حال تکلیف حضورم در باشگاه پرسپولیس طی چند روز آینده مشخص می شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: باشگاه پرسپولیس هنوز مرا برای بازی پیشکسوتان پرسپولیس مقابل آث میلان دعوت نکرده است اما برای تشویق بزرگان پرسپولیس به ورزشگاه آزادی خواهم رفت.