وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: هم اکنون خلاء سرمر‌بی دارد و یک بزرگتر‌ باید هدایت تیم را بر عهده بگیرد بر این اساس نظر محمدی با همان حکمش‌ هدایت تیم را بر عهده می‌گیرد.

 

به گزارش وارش اسپرت امیر عابدینی مدیرعامل داماش گیلان با بیان مطلب فوق در مصاحبه با باشگاه خبرنگاران‌ درباره عملکرد افشین‌ ناظمی‌ گفت: من از ناظمی‌ تا الان حمایت کردم. بر اساس قانون فوتبال هر تیمی که در 7،8 بازی نتیجه نگیرد مشکلات فنی دارد.

بر این اساس ناظمی مربی جوان نتوانست‌ شرایط تیم را بهبود ببخشد‌، به هر حال ما قبل از سقوطمان‌ به لیگ دسته یک اقدام کردیم و سرمربی‌ را تغییر دادیم. من با کادر اجرایی و فنی مذاکره کردم و آنها هم موافق تغییر کادر فنی بودند.

 

عابدینی‌ بیان کرد: ناظمی با اینکه می‌دانست توانایی تغییر وضعیت داماش را ندارد استعفا‌ نداد به هر حال برخی از مربیان برایشان نان مهمتر از شهرت است. به هر حال ما دوست نداشتیم‌ ناظمی را از دست بدهیم و حق و حقوقش را هم می‌دهیم.

وی درباره گزینه‌های سرمربیگری‌ داماش گیلان بیان کرد: با سه، چهار گزینه مذاکره خواهیم کرد اما به نظر می‌رسد جذب یک سرمربی‌ جدید این فصل برای تیم ما جواب ندهد به هر حال نظر محمدی قرار است تیم را از شرایط بحرانی خارج کند. احتمال این است که نظر محمدی تا پایان هدایت تیم را بر عهده بگیرد.

 

وی عنوان کرد: من امروز با جهانپور‌ یکی از بزرگان فوتبال گیلان جلسه‌ای خواهم داشت تا وی را راضی کنم تا به عنوان مدیر فنی بالای سر تیم باشد.

عابدینی‌عنوان کرد: مسائل مالی هنوز برطرف نشده است و تیم دچار بحران شدیدی شده است به هر حال من امروز جلسه ای با یک سرمایه‌ گذار دارم و اگر با یکدیگر به توافق برسیم مشکلات مالی باشگاه داماش گیلان تا حدودی برطرف خواهد شد.

وی در پایان درباره مدیر عاملی پروین خاطر نشان کرد: تیم پرسپولیس به قهقرا رفته است و بهتر است درباره این باشگاه صحبت نکنیم.