*داماش این روزها کم حاشیه ندارد و هر روز هم یک خبر و شایعه جدید در مورد آن منتشر می شود.

خب این هم از شانس ماست. بالاخره تیم که معروف باشد حاشیه و خبر و شایعه هم زیاد است.

 

*گفته می شود قرار است داماش به استقلال رشت تغییر نام بدهد.

من تا اینجا هستم داماش نه استقلال رشت می شود ، نه پرسپولیس و نه هیچ نام دیگر!

 

*خب اگر مالک جدید بخواهد اسم آن را عوض کند چی؟

کسی که تیم را می خرد ، اختیار دارد اسم تیم را عوض کند اما در این خصوص باید با من ، هیات فوتبال ، اداره کل ورزش و جوانان استان و استانداری صحبت کند و پس از بررسی و توافق اسم جدید مشخص شود!

 

متن کامل در ادامه مطلب

*اما طی این چند روز شایعه شده بود که قرار است اسم تیم به استقلال رشت تغییر کند و حتی صحبت از حضور قلعه نویی است!

تمام این حرف ها شایعه است. نه تیم استقلال رشت می شود و نه قلعه نویی سرمربی می شود. الان کارهای خیلی مهمتر و واجب تر از این شایعه ها داریم .

 

*صحبت از خرید تیم و نقل مکان آن از گیلان به استان دیگر است؟

هر کسی خریدار است قدمش روی چشم ولی این که بخواهند تیم را از استان خارج کنند محال است . شما مطمئن باشید چنین اتفاقی نمی افتد چرا که مقامات قضایی ، مردم ، مسئولان استان ، هیات فوتبال و من با این مسئله مخالف صد در صد هستیم .

 

*اسم های زیادی در این چند روزه به عنوان خریدار مطرح شده اما گویا آخری خیلی متمول است و از اصفهان می آید.

ما تنها از اصفهان مشتری نداریم بلکه از استان تهران و اصفهان و جاهای دیگر به ما زنگ می زدند و پیشنهاد خرید داده اند .

 

*اما گویا خریدار اصفهانی خیلی جدی است.

این طوری هم که شما می گوئید نیست . آقای ساکت از اصفهان بابت خرید فقط تلفنی با من صحبت کرده اند و هنوز پای میز مذاکره نیامده است .

 

*و خریدار تهرانی چی ؟

ایشان هم تماس گرفته اند و خواستار خرید تیم با رقمی کمتر از قیمت تعئین شده توسط کارشناس دادگستری هستند برای همین ایشان هم در حال بررسی هستند .

 

*و اسم خریدار تهرانی؟

بگذارید نهایی شود بعد می گویم.

 

*اگر دو متقاضی نخرند چه می شود؟

ابتدا من باید یک نکته مهم را متذکر شوم و این است که ما فقط تا روز چهارشنبه وقت داریم برای همین هر کسی که خریدار است باید طی همین یکی دو روز قدم جلو بگذارد و صحبت های نهایی را انجام دهد چرا که به جز ما باید با مقامات قضایی هم صحبت کند .

 

*خب اگر به هر دلیلی موفق به فروش نشوید چه می کنید؟

فکر آن را هم کرده ایم . جلسه ای با مسئولان استانی ، شهرداری ، شورای شهر ، هیات فوتبال و نمایندگان مجلس داشتیم که آنها قول دادند در صورت عدم مشتری برای تیم خودشان قدم جلو بگذارند و از تیم حمایت می کنند و حتی بودجه ای را در نظر می گیرند تا به مشکل نخوریم .

 

*اگر تا چهارشنبه خریدار نیامد از چه زمانی شروع به بستم تیم جدید می کنید؟

من به مسئولان هشدار دادم که اگر دیر بجنبند فاجعه رخ خواهد داد . تمام تیم ها دارند یارگیری می کنند و از طرفی بازیکنان ما هم دارند جدا می شوند ، برای همین تا زمانی که تکلیف تیم روشن نشود هیچ کاری نمی شود انجام داد . برای همین می گویم هر کس خریدار است یا مسئولان که می خواهند تیم را قبول کنند باید هر چه سریعتر قدم جلو بگذارند تا از بروز فاجعه جلوگیری شود .

 

*و آیا امیر عابدینی در رشت می ماند یا نه؟

هنوز زود است صحبت کنیم اما چیزی که مشخص است این که من خودم تصمیم می گیرم باشم یا نه، نه این که کسی برای من تصمیم بگیرد . برای مالک آینده احترام قائل هستم ولی همه چیز به امیر عابدینی بستگی دارد بخواهد بماند یا نه!