به گزارش وارش اسپرت امیر عابدینی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به پیوستن حسین ابراهیمی، بازیکن فصل پیش داماش به نفت تهران اظهار کرد: ابراهیمی قرارداد 400 میلیون تومانی با نفت تهران بسته ولی طبق قانون فیفا باید 40 درصد از این مبلغ را به عنوان حق آموزش به داماش بدهد، چون بازیکن زیر 23 سال به حساب می‌آید. اگر این پول را به ما ندهد، از او به فیفا شکایت می‌کنیم.

 

وی ادامه داد: وقتی فهمیدم ابراهیمی خیلی ارزان به نفت رفته از او پرسیدم که مگر نفت تهران چقدر هوادار دارد؟ مسئله مهم این است که داماش طرفداران زیادی دارد و در شهر خود دارای هویت است؛ در حالی که نفت تهران این‌ها را ندارد وگرنه سه بار از انتقالش به اراک صحبت نمی‌شد! از ابراهیمی پرسیدم که چرا زندگی راحت خود را در داماش به 200 میلیون تومان نقدِ نفت فروخت؟ در تهران حداقل باید 50 تا 100 میلیون تومان برای رهن خانه بپردازد.

عابدینی همچنین گفت: حسین ابراهیمی 60 یا 70 میلیون تومان از ما طلب دارد که به او می‌دهیم اما او هم باید حق ما را بپردازد.

 

مدیرعامل باشگاه داماش در ادامه درباره آخرین وضعیت علیرضا جهانبخش و جذب چند بازیکن جدید گفت: کار ترانسفر او تمام شده و فقط منتظر دریافت ویزاست. سه جوان گمنام را هم به تیم اضافه کرده‌ایم که بعضی قرارداد سفید امضا کرده‌اند و برخی هم گفتند که می‌خواهند بیشتر فکر کنند.

 

وی در ادامه درباره بازیکنان خروجی داماش گفت: همه بازیکنان ما می‌مانند. آنها برای هنجاری که داماش در شهرشان ایجاد کرده، ارزش قائلند و در سختی‌ها کنار تیم ماندند. امسال وضع ما بهتر است و نوید روزهای خوش داریم. فقط نگران ماندن آبشک و نظیف‌کار بودم که اگر از آنها هم خواهش کنم، در تیم می‌مانند.

 

مدیرعامل باشگاه داماش درباره وضعیت مالکیت این باشگاه هم گفت: شرکت‌های هولدینگ آریا که باشگاه متعلق به آنهاست، مشغول فعالیت هستند و قرار است همچنان مالکیت باشگاه با همان‌ها باشد. این کار به مجوزهایی نیاز دارد که در حال انجام است.

وی در ادامه گفت: وضعیت مالی باشگاه به این بستگی دارد که چه کسی در انتخابات 24 خرداد پیروز شود. برخی افراد هستند که می‌توانند وضعیت اقتصادی را بهتر و کاری کنند که چرخه اقتصاد فعال شود و اشتغالزایی ایجاد کنند. در آن صورت فرصت هزینه کردن در مسائل اجتماعی و هنجارسازی وجود خواهد داشت ولی در غیر این صورت این هنجارها به ناهنجاری تبدیل می‌شوند.

 

عابدینی در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا نگران نیست که باشگاه‌های دیگر بازیکنانش را به طرف خود جلب کنند، گفت: فصل بعد 16 باشگاه لیگ برتری داریم که به جز تیم‌های صعود کننده به لیگ برتر، سایر تیم ها می‌توانند شش بازیکن لیگ برتری بگیرند. یعنی به حدود 98 بازیکن لیگ برتری نیاز است. از سوی دیگر چهار تیم لیگ برتری سقوط کردند که احتمال دارد تعدادشان به پنج تیم برسد. اگر هر کدام 20 بازیکن داشته باشند، می‌شود 100 بازیکن که سطح بالایی دارند و لیگ برتری محسوب می‌شوند. پس ما نگران جایگزین کردن بازیکنان‌مان نیستیم. هرچند بازیکنان ما به تیم دلبستگی دارند و می‌مانند.

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید