وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : مراسم معارفه مالک جدید باشگاه داماش گیلان با حضور کادر فنی و بازیکنان این تیم برگزار شد.

به گزارش وارش اسپرت به نقل از روابط عمومی باشگاه داماش گیلان ، عصر امروز جلسه ای با حضور شهرام قویدل مالک جدید باشگاه، مهندس محمد عضو هیات مدیره و امیر عابدینی مدیر عامل  این باشگاه با بازیکنان این تیم برگزارو مالک جدید این باشگاه به بازیکنان معرفی شد.

 

در این مراسم امیر عابدینی مدیرعامل باشگاه داماش گیلان گفت: در سال گذشته این بار معنوی تیم بود که موجب شد تا در رده هفتم قرار بگیریم و امسال نیز بار معنوی تیم به ما کمک کرد تا تیم از هم نپاشد. وی افزود :یک اعتماد متقابل بین اینجانب و اعضای تیم وجود داشت و یک اراده در تیم با توجه به هویت بومی و تیمی داماش به راه خود ادامه داد.

مدیر عامل باشگاه داماش گفت: من در طی یک سال گذشته از بسیاری از افراد درخواست کمک کردم اما  کسی دست ما را نگرفت و حتی عده ای دست رد به سینه ما زدند اما ما باز دور هم جمع شدیم و با مشکل مبارزه کردیم.

 

متن کامل در ادامه مطلب

 

عابدینی همچنینن با اشاره به جلسات متعدد خود مالک جدید باشگاه گفت :آقای قویدل در این جلسات به من گفتند که به این حداقل ها قانع نیستم و باید استاندارد ها را تغییر دهیم و به تیم های بزرگ تنه بزنیم. عابدینی در ادامه گفت: من دست این عزیزان را می بوسم که آمدند تا در عرصه خدمت به نسل جوان حضور یابند.

مدیر عامل باشگاه داماش گیلان در خاتمه گفت: من از یکایک بازیکنان و همه کسانی که در این مدت در رشت به بنده کمک کردند، سپاسگزاری می کنم.

 

شهرام قویدل مالک جدید باشگاه داماش گیلان نیز سپس با اشاره به استقبال چشمگیر هواداران تیم از وی گفت:تجسم این که چه استقبالی از من می شود برایم قابل پیش بینی نبود اما کاری که هواداران داماش انجام دادند باعث شد من تعهد بیشتری را نسبت به این تیم در خودم احساس کنم.

 

قویدل خطاب به بازیکنان داماش گفت: از این پس دیگر نگران و مشوش نباشید و بدون نگرانی به مسائل مالی به دنبال کسب نتایج بهتر باشید و در چند روز آینده نیز نسبت به تعهدات مالی باشگاه نسبت به شما اقدام خواهد شد.

وی افزود : ایران برای تیم فوتبال داماش گیلان کوچک است و من به دنبال آسیایی شدن تیم داماش هستم تا داماش گیلان نماینده شایسته ای در آسیا برای ایران باشد.

 

عابدینی افزود : برای من این یک افتخار برزگ است که بازیکنانی که خواهان زیادی داشتند در فصل نقل و انتقالات مانند مهدوی،چاوشی،مختاری،نظیف کار تنها با یک قول و قرار ماندند و رودباریان با یک تلفن به ما پیوست. وی ادامه داد : من به این وفاقی که وجود دارد می بالم و امروز اعلام می کنم در بعد معنوی و هم در بعد مادی تقویت شدیم و آقایان قویدل و محمد آمدند تا با همت والای خودشان به نسل جوان این استان خدمت نمایند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید