وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : اتفاقات حاشیه اى بازى داماش – سپاهان در رشت آنقدر بود که برنامه نود هفته گذشته وقت زیادى از برنامه خود را به آن بپردازد.

این حواشى که تقریبا از ابتداى مسابقه تا چند ساعت پس از پایان آن ادامه داشت، هم زمان با ورود هواداران تیم مهمان آغاز شد و پس از دریافت گل دوم سپاهان به اوج خود رسید.

شکستن بیش از دویست صندلى جایگاه تماشاگران مهمان، زیر پرتاب سنگ گرفتن جایگاه خبرنگاران توسط هواداران مهمان، درگیرى شدید با ماموران انتظامى مسئول حفاظت هواداران مهمان از لحظه ى زدن سوت پایان تا چند ساعت پس از پایان مسابقه، فحاشى ناموسى مستمر به مردم گیلان از ابتداى بازى تا پایان که در هنگام کنفرانس مطبوعاتى به اوج خود رسید و موجب نیمه تمام ماندن کنفرانس کرانچار گردید و درگیرى فیزیکى با خبرنگاران تنها مانده با حدود هفتصد، هشتصد هوادار سپاهانى همه تنها بخشى از تخلف تیم سپاهان در رشت بود که متاسفانه چشمان ضعیف کمیته انضباطى آقاى حسن زاده آنها را ندید!

 

حسن زاده اى که اهل تالش گیلان است و البته همیشه شمشیرش بر علیه مردم استانش است. ایشان که همین چند روز پیش در شبکه استانى سهند ظاهر شدند و سعى نمودند داستان تبانى تیم تبریزى را ماست مالى نمایند، حرکت فوق بنگرى، شهاب گردان رو به هواداران داماش را ندیدند و اعتراض چند ثانیه اى محمد مختارى پس از اخراج اشتباهش از سوى داور را مستوجب چهار جلسه محرومیت دیدند!

ایشان سکوت و احترام به اشتباه داور توسط هواداران داماش در بازى نفت تهران به اخراج نادرست و گل آفساید نفت را ندیدند اما واکنش به فحاشى هواداران سپاهان را شایسته تنبیه دانستند!!

 

 

استاد صندلى ها و شیشه هاى شکسته شده ورزشگاه عضدى و اتاق هاى هیات هاى ورزشى توسط سپاهانى ها را امرى مثبت تلقى کردند اما شکستن چند صندلى در انزلى توسط داماشى ها را با یک جلسه بازى بدون تماشاگر و جریمه نقدى پاسخ گفتند!

از نظر کمیته انضباطى هر حرکت هواداران داماش شایسته جریمه است و لاغیر. و حالا مردم گیلان شادمان هستند که در چنین فضایى ماندشان در لیگ برتر را جشن مى گیرند. فضایى که در آن اشتباهات متعدد داورى بر علیه داماش دیده نمى شود و در روزى که هواداران تیم مهمان خطا مى کنند این داماشى ها هستند که در محکمه عدل کمیته انضباطى محکوم مى شوند!

اینکه این حق کشى ها تا کجا باید ادامه پیدا کند یک بحث است و اینکه صبورى گیلک ها چقدر دوام خواهد آورد داستانى دیگر است!

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید