وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: پایان فصل گذشته علاوه بر سقوط داماش به لیگ، با کوچ بازیکنان کهنه کار فوتبال رشت از این تیم همراه شد تا به نوعی داماش و فوتبال رشت ناچار به پوست اندازی شود و شاید به بازیکنان جوان این استان بیشتر بها داده شود.

 

در حالی که اکثریت بازیکنان کنونی داماش شهر باران را بازیکنان جوان تشکیل می دهند، اما شنیده می شود در جلسات اخیر قائم مقام داماش با بازیکنانی نظیر هادی سهرابی، امیر تیزرو، مهدی کیانی، محمد رستمی و آرمین رحیم زاده به دلیل پایین بودن مبلغ پیشنهادی از سوی باشگاه توافقی حاصل نشده است و در این بین محمد سیاه هم ترجیح داد با این شرایط به آلومینیوم هرمزگان بپیوندد!

 

از سویی دیگر با آغاز تمرینات داماش گیلان و مصاحبه های منتشر شده از سرمربی تیم زمزمه های بازگشت شماره 10 محبوب شهرباران قوت گرفته بود؛ اما طی روزهای گذشته و پس از اعلام لیست بازیکنان مورد نظر کادرفنی به عابدینی، مدیرعامل مستعفی باشگاه نسبت به بازگشت چاووشی ابراز مخالفت کرد!

امیر عابدینی با بهانه هابی نظیر: "پولی در داماش نیست و چاوشی باید بیاید مجانی بازی کند!" مخالفت خود را اعلام کرده است. با این اوصاف باید پرسید که اگر عابدینی برای قراداد بستن با بهترین گلزن فوتبال رشت نمی خواهد مبلغی پرداخت کند برای دیگر بازیکنان تیم تحت مدیریت خود چه مبلغی را در نظر گرفته است؟! شاید هم این خساست عابدینی در راستای عملی کردن عادت سالیان اخیر ایشان است تا بازیکنان درجه چندم تهرانی را با رابطه های خاص و با مبالغ هنگفت راهی فوتبال شهر باران کند!

 

 

به هر حال شنیده می شود حسین قلی زاده قائم مقام باشگاه داماش گیلان و فرامرز الماسخاله ریاست هیات فوتبال استان گیلان قرار است در چند روز آینده برای حل این موضوع پا در میانی کنند تا زمینه جذب بازیکنان نامبرده فوق و بازگشت آقای گل دو دوره ی لیگ یک را به داماش گیلان فراهم نمایند.

 

پی نوشت: طبق اخبار موثق (تاییده شده از باشگاه های مذکور) افشین چاوشی با پیشنهاد سقف قرارداد از باشگاه های آلومینیوم هرمزگان و پاس همدان مواجه شده است، اما وی تمایل داشت سالهای آخر فوتبال خود را در تیم شهرش باشد. این مهاجم کهنه کار رشتی در فصل گذشته با تمام بی مهری هایی که در حقش شده بود یا بعد از جدایی اش از داماش در کوران مسابقات ، هیچگاه بر علیه داماش مصاحبه ای نکرد و همیشه از تیم شهرش و کادرفنی داماش اعلام حمایت نمود.