مذاکرات مصالحه بین دو باشگاه داماش گیلان و اروند خرمشهر برای انتقال امتیاز تیم جنوبی به داماش به نتیجه ای نرسیده تا هر دو گروه منتظر رای کمیته وضعیت فدراسیون باشند.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، روز جمعه (دیروز) مصاحبه ای از جمشید نور شرق، رئیس کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال ایران بر روی صفحه رسمی باشگاه داماش در شبکه های ارتباطی و اجتماعی قرار گرفت که براساس آن نورشرق عنوان کرد، جلسه کمیته وضعیت در این خصوص برگزار شده اما با پیشنهاد مصالحه، طرفین هم اکنون در حال مذاکره اند.

مصاحبه ای که البته مربوط به روز چهارشنبه 9 مرداد با خبرگزاری ایرنا بود وطبق اخبار واصله این جلسات که از همان روز دوشنبه (روز برگزاری جلسه تعیین وضعیت) آغاز شده بود، درحالی که با افزایش رقم خرید توافق شده از سوی داماش در قرارداد واگذاری روندی کاملا مثبت به خود گرفته بود، اما شنیده ها حاکی از آن است که در نهایت و روز پنجشنبه 10 مرداد این مذاکرات به نتیجه ای خاص نرسید تا طرفین در انتظار رای کمیته وضعیت باشند. رایی که قرار بود امروز شنبه صادر شود اما همچنان تا لحظه نگارش این مطلب چنین اتفاقی نیفتاده است.

در این بین اما عدم اطلاع رسانی صحیح و دقیق روابط عمومی باشگاه داماش گیلان جای سوال دارد. اینکه مسئولین داماش تا جایی قصد حرکت چراغ خاموش برای حفظ آرامش روند کار خود داشتند را می توان تا حدی قابل قبول دانست اما پس از بروز اختلافات در قرارداد فی مابین دو باشگاه داماش و اروند و برگزاری جلسه کمیته وضعیت انتظار بر این بود که روابط عمومی باشگاه داماش گیلان در این خصوص با گزارش به موقع از روند کار، ضمن شفاف سازی از بروز اخبار ناصحیح، شایعات و حواشی جلوگیری کند.

با وجود آنکه تنها 4 روز به زمان تعیین شده سازمان لیگ برای انتقال تیم ها و اعلام فهرست 14 بازیکن در لیگ یک تعیین شده، اما همچنان داماشی ها امید خود را برای لیگ یکی شدن از دست نداده اند و منتظرند تا رای کمیته وضعیت به سود تیمشان باشد.