مهاجم داماش گیلان با اشاره به پیروزی در دیدار یک‌چهارم نهایی جام حذفی گفت: بازیکنان داماش پس از صعود به مرحله نیمه‌نهایی از روحیه و اعتمادبه‌نفس بالایی برخوردار شدند و خواهان تقابل با یک تیم بزرگ لیگ برتری در این مرحله هستیم.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان به نقل از فارس علی آل کثیر با بیان جمله فوق پس از پیروزی تیمش برابر ماشین سازی در ضربات پنالتی گفت: دیدار مقابل ماشین‌سازی به دلیل ارتفاع شهر تبریز کمی سنگین بود ولی بازیکنان فعل خواستن را صرف کرده و توانستیم رقیب لیگ برتری را از گردونه رقابت‌ها حذف کنیم.

وی بابیان اینکه داماش با 15 بازیکن به تبریز سفر کرد گفت: پس از پایان 90 دقیقه مسابقه و در وقت‌های اضافه، تنها یک یار تعویضی برایمان باقی‌مانده بود و همان یک یار به زمین آمد، داماش با مصدومان فراوانی به مصاف ماشین‌سازی رفت و باغیرت بازیکنان توانست به برتری دست یابد.

مهاجم داماش گیلان که یکی از گل زنان برتر لیگ دسته دوم است دلیل عدم گلزنی مقابل ماشین‌سازی را بازی منطقی داماشی‌ها دانست و افزود: با پرس تیم ماشین‌سازی سعی در کشاندن تیم حریف به زمین خودی داشتیم و از روی ضد حملات خطرساز ظاهر شدیم.

آل کثیر بابیان اینکه داماش از هواداران پرشوری برخوردار است تصریح کرد: هواداران داماش گیلان در طول 120 دقیقه مسابقه با حرارت خاصی در تبریز به تشویق تیم محبوبشان پرداختند و به‌هیچ‌وجه احساس تیم مهمان را نداشتیم.

وی با اذعان به اینکه خواهان برخورد با یک تیم بزرگ در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی است خاطرنشان کرد: بازیکنان داماش پس از صعود به مرحله نیمه‌نهایی از روحیه و اعتمادبه‌نفس بالایی برخوردار شدند و می‌خواهیم در برابر یک تیم بزرگ لیگ برتری به میدان رفته و قدرت خودمان را در این مرحله به فوتبال ایران ثابت کنیم.