وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: مدیر روابط عمومی باشگاه و رسانه ای تیم فوتبال داماش از سمت خود استعفاء داد.

به گزارش وارش اسپرت به نقل از سایت باشگاه داماش گیلان، علی احمدی سراوانی مدیر روابط عمومی باشگاه و رسانه ای تیم فوتبال داماش گیلان از سمت خود استعفاء داد.

 

وی خستگی و فشار بیش از حد روحی و عدم تحمل استرس فزاینده را از عوامل این استعفاء عنوان کرده است. بر همین اساس پزشکان به وی توصیه کرده اند برای جلوگیری از تپش قلب از فضاهای استرس زا دوری کند.

 

علی احمدی سراوانی بیش از 12 سال در این پست مشغول به فعالیت بوده است و با آغاز بحران مالی در باشگاه و ورود تیم به حاشیه های ناشی از آن علاوه بر وظیفه اصلی خود به درخواست مدیرعامل باشگاه در بخش های دیگر نیز با حس مسئولیت انجام وظیفه می نمود تا باری از دوش باشگاه بردارد. وی بنا به سیاست باشگاه داماش تلاش گسترده ای نمود تا با ارتباط با هواداران و برگزاری نشست های هماهنگی در قالب کانون هواداران، از ورود سکوهای تماشاچیان به حاشیه های غیر ورزشی جلوگیری کند و در این راه از هیچ کوششی فروگذار نکرد اما استمرار بحران مالی در تیم و آثار منفی آن در روند نتایج تیم فوتبال داماش گیلان،عملا تاثیرات منفی خود را در بین بخشی از خیل عظیم هواداران داماش برجای گذاشت از همین رو برخی اوقات در بین مسابقات شاهد رویدادهایی بودیم که عملا از کنترل باشگاه خارج بود.

 

مدیریت باشگاه داماش گیلان هنوز در قبال این استعفاء واکنشی نشان نداده است و مشخص نیست که آیا این استعفاء پذیرفته خواهد شد یا خیر.